Hjælp til SLEM hoste? Han kan slet ikke sove :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2011

Sabsy

K&S skriver:

Hejsa I kloge kvinder

Jeg har brug for jeres hjælp.....!

Anton fik konstateret MØB i mandags og har fået penicillin, men hans hoste er blevet værre hele ugen!

Jeg ringede til lægen i morges, men han mente ikke, han kunne gøre noget, for hvis han eventuelt havde en halsbetændelse, ville penicillinen også tage det...

Men Anton kan slet ikke sove, han får nogle skrækkelige hosteanfald hele tiden, så vi bliver nødt til at tage ham op hver gang for ellers kan han slet ikke få vejret igen

Han er ellers en glad dreng, der er ude på ballade hele tiden  

Nogle gode råd til hvordan vi kan afhjælpe hosteanfaldene, så han kan få sovet

Hovedenden op, måske lidt the - har du ingen oanodil må du sige til så kan jeg komme med nogle (gratis) hvis du bor nær (20km omkreds) til Farum..

Bedste tanker til Jeres barn og krydser fingre for en god nats søvn :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Mussen2

K&S skriver:

Så tror jeg, vi nøjes med kamillethe  er ved at koge vand!

ja, og så kun lunken i en sutte flaske og med lidt mælk og evt en knivspids sukker.

Ikke for meget mælk, da det vidst godt kan give lidt sejt slim i halsen, som jo ikke hjælper på hosten.

Håber sørme det hjæper på bette manden

Anmeld

15. juli 2011

K&S

Bubbes skriver:

Hovedenden op, måske lidt the - har du ingen oanodil må du sige til så kan jeg komme med nogle (gratis) hvis du bor nær (20km omkreds) til Farum..

Bedste tanker til Jeres barn og krydser fingre for en god nats søvn :-)

Ej, hvor er du sød  men vi har panodil og jeg er også ved at lave kamillethe til lillemanden!

Ligenu sover han med hovedet på en kæmpe pude, der fylder hele hovedenden af sengen, så vi håber det hjælper

Anmeld

15. juli 2011

K&S

Mussen2 skriver:

ja, og så kun lunken i en sutte flaske og med lidt mælk og evt en knivspids sukker.

Ikke for meget mælk, da det vidst godt kan give lidt sejt slim i halsen, som jo ikke hjælper på hosten.

Håber sørme det hjæper på bette manden

tjek tjek tjek!

Anmeld

15. juli 2011

Anne85

Bøger under sengen så hovedet hæves. Og så lidt varm mælk med honning (han blir jo 1 år lige om lidt) ;-)

Anmeld

15. juli 2011

K&S

Anne85 skriver:

Bøger under sengen så hovedet hæves. Og så lidt varm mælk med honning (han blir jo 1 år lige om lidt) ;-)

Bøgerne er på plads under hovedenden  

Skal det bare være sødmælk? eller MME?

Anmeld

15. juli 2011

Anne85

K&S skriver:

Bøgerne er på plads under hovedenden  

Skal det bare være sødmælk? eller MME?

Ville bare gi lidt lun sødmælk i kop

Anmeld

15. juli 2011

LC

Min datter har også døjet meget med hoste om natten, fordi hun har haft falske strube hoste. Men siden vi købte en luftfugter, så har det ikke være et problem.

Her er en artikel om den vi har: http://morogbaby.com/articles/digital-luftfugter-fra-babymoov-godt-for-baade-baby-og-mor-6/

Bruger den hver gang hun er syg nu, og det hjælper, har den også nogle gange på vores soveværelse, hvis mig eller min mand er sløje. Men for det meste står den fast på min datters værelse.

Men det er jo ikke noget der lige hjælper idag... Håber du får en god nats søvn, og lillemanden ikke vågner for meget.

Anmeld

15. juli 2011

K&S

Anne85 skriver:

Ville bare gi lidt lun sødmælk i kop

tak tak! Lige nu sover han og har ikke hostet en times tid, så vi  for en rolig nat..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.