Hjælp til SLEM hoste? Han kan slet ikke sove :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.796 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

K&S

Hejsa I kloge kvinder

Jeg har brug for jeres hjælp.....!

Anton fik konstateret MØB i mandags og har fået penicillin, men hans hoste er blevet værre hele ugen!

Jeg ringede til lægen i morges, men han mente ikke, han kunne gøre noget, for hvis han eventuelt havde en halsbetændelse, ville penicillinen også tage det...

Men Anton kan slet ikke sove, han får nogle skrækkelige hosteanfald hele tiden, så vi bliver nødt til at tage ham op hver gang for ellers kan han slet ikke få vejret igen

Han er ellers en glad dreng, der er ude på ballade hele tiden  

Nogle gode råd til hvordan vi kan afhjælpe hosteanfaldene, så han kan få sovet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Zeus

Hvor gammel er han? For da Cajsa havde astmatisk bronkitis for et stykke tid siden, sagde vagtlægen at at jeg skulle prøve at give hende en panodil junior, fordi de både var febernedsættende OG kløestillende, og de hjalp nok til at, at hun kunne sove

Anmeld

15. juli 2011

K&S

Zeus skriver:

Hvor gammel er han? For da Cajsa havde astmatisk bronkitis for et stykke tid siden, sagde vagtlægen at at jeg skulle prøve at give hende en panodil junior, fordi de både var febernedsættende OG kløestillende, og de hjalp nok til at, at hun kunne sove

Han bliver 1 år den 3. august

Anmeld

15. juli 2011

Zeus

K&S skriver:

Han bliver 1 år den 3. august

Og Cajsa er lige blevet 8 mdr, så hvis vægten også passer, så burde du kunne give ham det.. Men evt ring til vagtlægen og tjek med ham

Anmeld

15. juli 2011

Mussen2

Åh, det er så hårdtnår de er syge. Hvad med lidt kamillethe med mælk og evt. honning hvis han er gammel nok. Det har vær hjulpet herhjemme.

Anmeld

15. juli 2011

K&S

Zeus skriver:

Og Cajsa er lige blevet 8 mdr, så hvis vægten også passer, så burde du kunne give ham det.. Men evt ring til vagtlægen og tjek med ham

Anton vejer lige knap 11 kilo  så vægten er der!

Anmeld

15. juli 2011

K&S

Mussen2 skriver:

Åh, det er så hårdtnår de er syge. Hvad med lidt kamillethe med mælk og evt. honning hvis han er gammel nok. Det har vær hjulpet herhjemme.

Hvor gammel skal han være, før han må få honning?

Anmeld

15. juli 2011

Mussen2

K&S skriver:

1 år siger de kloge

Anmeld

15. juli 2011

Zeus

K&S skriver:

1 år.. Det er noget med nogen svampesporer, som kan være livsfarlige?

Anmeld

15. juli 2011

K&S

Mussen2 skriver:

1 år siger de kloge

Så tror jeg, vi nøjes med kamillethe  er ved at koge vand!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.