Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lhn89 skriver: Nej nemlig! Tror også det er godt at jeg har set hans finger, for så har jeg set et "skrækscenarie". Luna kom til (tror det var helt tilfældigt) at tage hendes tommelfinger i munden, den fik jeg også taget ud med det samme, håber virkelig ikke hun kommer til at sutte på den! Venlig hilsen Louise louisehartmann.dk
Nej nemlig! Tror også det er godt at jeg har set hans finger, for så har jeg set et "skrækscenarie". Luna kom til (tror det var helt tilfældigt) at tage hendes tommelfinger i munden, den fik jeg også taget ud med det samme, håber virkelig ikke hun kommer til at sutte på den!
Venlig hilsen Louise
louisehartmann.dk
Håber heller ikke i skal kæmpe med det, for nogen gange var jeg altså ved at give op. Men ellers er det bare at tage kampen op, det virker
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Flot Nogen gange skal der skrappe metoder til.
Da jeg var lille begyndte jeg på det og så sagde min mor at hvis jeg blev ved ville min tommel gå i stykker og så stoppede jeg - jeg skulle ikke have en tommel som ikke virkede
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128