sulten dreng ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2011

Anonym trådstarter

Noahmor skriver:

Jeg har ikke så meget forstand på amning, da jeg ikke selv kom ordentlig igang med det.

Men har hørt fra andre med spædbørn der har meget mælk, at deres babyer har fået for meget mælk ind for hurtigt, så de får lidt ondt i maven. (Ikke at forveksle med kolik) 

De spiser simpelthen for hurtigt. 

De skulle så prøve noget der hedder "blokamning", prøv at søge på det på nettet. 

det haar jeg aldrig hørt om , men vild a lige undersøge om det evt kunne være det .. Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Moar2011

maria_wt skriver:

Gylp er IKKE fordi de har spist for meget, men fordi deres muskel ved mavemunden er slap...

Læst i Vores BØRN

så er der hvis delte meninger - men oki

Anmeld

15. juli 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Det kan godt være. Jeg havde i starten mælk nok, men der var ikke næring nok, og ret hurtigt var der heller ikke nok mælk, så han blev flaskebarn fra 5 uger

Jeg har nemlig også overvejet at begynde at supplere med flaske og se om det evt kunne hjælpe på det..

Anmeld

15. juli 2011

Moar2011

Anonym skriver:

Han spiser mellem 15-30 min..

Det ikke hver aften han skriger, og nogle gange er det først på aftenen og andre først meget sent aften.. :s

sådan en periode er min søn os i  så aner ikk hvad det skyldes .. nu det bare om dagen istedet ..

Anmeld

15. juli 2011

maria_wlt

Babyklar skriver:

så er der hvis delte meninger - men oki

Det er ikke en mening. Det er sådan kroppen er

Anmeld

15. juli 2011

Nessie

Anonym skriver:

Jeg har nemlig også overvejet at begynde at supplere med flaske og se om det evt kunne hjælpe på det..

Første gang vi gav Daniel flaske, slugte han 100 ml og sov i 5 timer. Det var ret tydeligt at han havde været sulten, for ellers sov han kun i kort tid af gangen

Anmeld

15. juli 2011

Chewy

Anonym skriver:

Kan det være at der måske ikke er næring nok i mit mælk ?

jah det kunne være jeg skulle prøve at ringe til dem Tak for svar.

Jeg har en jordemoder i familien og hun siger, at det er aldrig fordi der ikke er næring nok i mælken, for det er der altid. Det er kun mængden, der kan være problemet. Jeg havde nemlig samme tanke, men det sagde hun var en skrøne....

Anmeld

15. juli 2011

Moar2011

maria_wt skriver:

Det er ikke en mening. Det er sådan kroppen er

har bare fået noget andet afvide af LÆGEN ! -

Anmeld

15. juli 2011

maria_wlt

Babyklar skriver:

har bare fået noget andet afvide af LÆGEN ! -

Ja de skal jo ikke ha al sin mad på én gang når den er slap. Så skal de ha flere små måltider for ellers gylper de. Fordi der er for meget dernede på én gang.

Rolig nu ikk....

Anmeld

15. juli 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

sådan en periode er min søn os i  så aner ikk hvad det skyldes .. nu det bare om dagen istedet ..

Åh det simpelthen bare rigtig træls

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.