sulten dreng ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.130 visninger
19 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej piger .. Min søn er 6 uger imorgen og nogle aftener skriger han simpelthen i flere timer. Når han gør det virker han sulten selvom han lige har spist.. Kan det være fordi han skal have for meget mælk før han bliver mæt? han gylper rigtig meget..

Har overvejet at droppe amningen fordi jeg simpelthen ikke kan holde dud at han er så ked af det.. min bryster gør også sindssygt ondt, og har tit rigtig svært ved at ligge ham til ..

Håber der er nogle der kan komme med gode råd ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen der kan hjælpe ?

Anmeld

15. juli 2011

Nessie

Har du måske ikke mælk nok til ham?

Ellers kan du prøve at ringe til sundhedsplejerske vagten, de har måske nogle gode råd

Anmeld

15. juli 2011

Moar2011

Hej piger .. Min søn er 6 uger imorgen og nogle aftener skriger han simpelthen i flere timer. Når han gør det virker han sulten selvom han lige har spist.. Kan det være fordi han skal have for meget mælk før han bliver mæt? han gylper rigtig meget..

Har overvejet at droppe amningen fordi jeg simpelthen ikke kan holde dud at han er så ked af det.. min bryster gør også sindssygt ondt, og har tit rigtig svært ved at ligge ham til ..

har fået afvide at når de gylper, er det fordi de har spist for meget og at det er deres måde at komme af med det .. så ville evt tro at han måske har lidt ondt i mavsen og det kan være derfor han skriger.. hvor længe spiser han? - måske det kan være kolik, hvis det er hver aften på samme tidspunkt han skriger ..

ang amning, hold ud det er kun en periode du har det sådan - har været det igennem også, skriv en pb hvis det er, kender det alt for godt -- meen igen det vender

Anmeld

15. juli 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Har du måske ikke mælk nok til ham?

Ellers kan du prøve at ringe til sundhedsplejerske vagten, de har måske nogle gode råd

Kan det være at der måske ikke er næring nok i mit mælk ?

jah det kunne være jeg skulle prøve at ringe til dem Tak for svar.

Anmeld

15. juli 2011

Nessie

Anonym skriver:

Det kan godt være. Jeg havde i starten mælk nok, men der var ikke næring nok, og ret hurtigt var der heller ikke nok mælk, så han blev flaskebarn fra 5 uger

Anmeld

15. juli 2011

Moar2011

Anonym skriver:

når du har så meget mælk som du har, er der næring nok .. jeg var på neo afd. med min søn og de sagde at det er sjælden kvinder med meget mælk , ikk mætter deres barn ..

Anmeld

15. juli 2011

maria_wlt

Babyklar skriver:

har fået afvide at når de gylper, er det fordi de har spist for meget og at det er deres måde at komme af med det .. så ville evt tro at han måske har lidt ondt i mavsen og det kan være derfor han skriger.. hvor længe spiser han? - måske det kan være kolik, hvis det er hver aften på samme tidspunkt han skriger ..

ang amning, hold ud det er kun en periode du har det sådan - har været det igennem også, skriv en pb hvis det er, kender det alt for godt -- meen igen det vender

Gylp er IKKE fordi de har spist for meget, men fordi deres muskel ved mavemunden er slap...

Læst i Vores BØRN

Anmeld

15. juli 2011

Noahmor

Anonym skriver:

Jeg har ikke så meget forstand på amning, da jeg ikke selv kom ordentlig igang med det.

Men har hørt fra andre med spædbørn der har meget mælk, at deres babyer har fået for meget mælk ind for hurtigt, så de får lidt ondt i maven. (Ikke at forveksle med kolik) 

De spiser simpelthen for hurtigt. 

De skulle så prøve noget der hedder "blokamning", prøv at søge på det på nettet. 

Anmeld

15. juli 2011

Anonym trådstarter

Babyklar skriver:

Han spiser mellem 15-30 min..

Det ikke hver aften han skriger, og nogle gange er det først på aftenen og andre først meget sent aften.. :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.