Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Happiness skriver: Sikke en lækker knægt du har dig! Skønne billeder!
Sikke en lækker knægt du har dig! Skønne billeder!
årh mange tak!
kan se at du kan briste hvert øjeblik det skulle være - så ønsker dig en super god fødsel!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VNB skriver: kan godt forstå du glæder dig men vil nu også sige at jeg til tider godt kan savne lidt, da han var helt helt nyfødt, og bare lå mæt og tilfreds og sov på mit bryst åh suk - det er der alt for meget krudt i røven på ham, til at han gider nu da
kan godt forstå du glæder dig
men vil nu også sige at jeg til tider godt kan savne lidt, da han var helt helt nyfødt, og bare lå mæt og tilfreds og sov på mit bryst åh suk - det er der alt for meget krudt i røven på ham, til at han gider nu da
HEHE ja sådan har jeg det nu også med Isabella engang imellem det gider hun altså heller ikke mere og hun er altså kun 7 uger i dag.. at falde i søvn på brystet af en vil hun helst ikke... enten skal hun ligge i ens arm ellers skal ligge for sig selv.. men hun vil ikke ligge i rum for sig selv.. vi skal være lige ved siden af.. hehe skøre unge besværlig har man vel lov til at være griner
Skøn skøn dreng du har!! Og så dygtig som har er -kravler og vil gå og det hele Dejlige billeder
michelledam skriver: HEHE ja sådan har jeg det nu også med Isabella engang imellem det gider hun altså heller ikke mere og hun er altså kun 7 uger i dag.. at falde i søvn på brystet af en vil hun helst ikke... enten skal hun ligge i ens arm ellers skal ligge for sig selv.. men hun vil ikke ligge i rum for sig selv.. vi skal være lige ved siden af.. hehe skøre unge besværlig har man vel lov til at være griner
hehe hun lyder da præcis som Viktor da han var 7 uger gammel!!! kun mneget sjælent gad han ligge på vores maver og sove... han ville helst ligge i armen, eller på amme puden mens den lå på mig
og det der med at din datter helst skal sove i samme rum, sådan var det også her! Kan huske at vi altid puttede Viktor i liften og så lod ham stå inde i stuen hos os om aftenen
åh nu hvor jeg tænker tilbage savner jeg da helt vildt da han var sådan en lille ny bebse! hahaha lidt sentimental er man vel altid som moar
men ja, hver sin alder har helt sikkert hver deres charme!
Morellen skriver: Skøn skøn dreng du har!! Og så dygtig som har er -kravler og vil gå og det hele Dejlige billeder
mange mange tak!
ja han er dygtig, og fremme i skoene! og så tror jeg også at han har vildt mange muskler, da det jo kræver pænt meget styrke at kravle og stå op! (skal dog lige siges at han stadig kun kravler ca 5 skridt i træk, og resten møffer han sig frem )
han holdte sit hoved en smule selv da ha var 2 døgn gammel og han rullede også fra mave til ryg da han kun var 3 uger gammel vi fik det endda på video, da han gjorde det flere gange i træk og vi vidste at INGEN ville tro os
han er i sandhed i ægte supermand
VNB skriver: mange mange tak! ja han er dygtig, og fremme i skoene! og så tror jeg også at han har vildt mange muskler, da det jo kræver pænt meget styrke at kravle og stå op! (skal dog lige siges at han stadig kun kravler ca 5 skridt i træk, og resten møffer han sig frem ) han holdte sit hoved en smule selv da ha var 2 døgn gammel og han rullede også fra mave til ryg da han kun var 3 uger gammel vi fik det endda på video, da han gjorde det flere gange i træk og vi vidste at INGEN ville tro os han er i sandhed i ægte supermand
Hold da op -det er da helt vildt!! Ja, det må være supermand i har fået.. pas nu på med det der kryptonit Har han blevet ved med at rulle helt siden har var 3 uger? Da Marie var 2 måneder havde hun èn dag hvor hun rullede og rullede, og vi tænkte at hun virkelig var en lille fremling Men så var det som om hun glemte det, for hun gjorde det ikke igen før hun var 5 måneder! Der går vel ikke lang tid før han løber rundt og redder verden Held og lykke med det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128