Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
maria_wt skriver: Jeg vil med GLÆDE gi en kommentar.. MUMS en lækker sag.. Han ser SÅ fræk ud, og ligner en der er mere end klar til at udforske verden
Jeg vil med GLÆDE gi en kommentar..
MUMS en lækker sag.. Han ser SÅ fræk ud, og ligner en der er mere end klar til at udforske verden
1000 tak!
Ja han er simpelthen bare så fræk og fuld af ballade
jeg har nok at se til i hans vågne timer.... der er bare gang i den herhjemme
din dreng er jo ca lige så gammel ikk? der må også være fart over feltet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mut skriver: Smiler..hvor er han bare sød, det ligner hvertfald at der er meget krudt i ham
Smiler..hvor er han bare sød, det ligner hvertfald at der er meget krudt i ham
mange tak
hehe ja så meget krudt som der allerede er i ham nu, tør jeg slet ikke tænke på når han blir 2-3 år gammel! Pyyyyyyh
morethanperfect skriver: Orr hvor han han smuk ! Og vildt flotte øjne Er 4 tænder som 7 mdr.. Vildt ..
Orr hvor han han smuk ! Og vildt flotte øjne
Er 4 tænder som 7 mdr.. Vildt ..
iiiih tak
ja han har været vildt hurtigt med de tænder! Fik de 2 forneden da han var 4½ mdr, og fik de 2 foroven på ca 1 uge siden synes det ser så kært ud! Og er egentlig glad nok for at jeg ikke ammer ham mere.... hehe
Babyklar skriver: ihh hvor er han kær sikke en fræk bisse hihi
ihh hvor er han kær sikke en fræk bisse hihi
mange mange tak!
VNB skriver: mange tak hehe ja så meget krudt som der allerede er i ham nu, tør jeg slet ikke tænke på når han blir 2-3 år gammel! Pyyyyyyh
Haha..kan jeg nu godt forstå , han bliver nok en krudtugle med masser af fart over feltet
blomst84 skriver: Ej en lækkermås hvor ser han dog skøn ud. Ja tiden flyver jo bare afsted, og der sker såå meget med de små pus os en dejlig weekend til jer
Ej en lækkermås hvor ser han dog skøn ud. Ja tiden flyver jo bare afsted, og der sker såå meget med de små pus os en dejlig weekend til jer
ja dagene flyver godt nok bare afsted.... synes overhovedt ikke at det er 7 mdr siden jeg fødte ham!
fra at være en lille bitte hjælpeløs baby - kan han bare alt muligt nu
og 1000 tak søde også rigtig god weekend til jer!
Fru kr skriver: Sikke en charmetrold. Dejlige billeder på en regnfuld dag God weekend
Sikke en charmetrold. Dejlige billeder på en regnfuld dag
God weekend
og ja skod-vejr.....! men så er det godt at man har baby.dk
marloutti skriver: Han er da bare super dejlig... Rigtig charmebøf...
Han er da bare super dejlig... Rigtig charmebøf...
mange mange tak for de søde ord
rigtig god weekend!
Nessie skriver: Han er da en rigtig skøn lille fyr Daniel fik sine første 2 tænder, da han var omkring 8 mdr. God weeknd til jer også
Han er da en rigtig skøn lille fyr
Daniel fik sine første 2 tænder, da han var omkring 8 mdr.
God weeknd til jer også
ih mange tak!
ja han har været ret hurtig med de tænder! Må han have arvet fra mig, jeg også fik 2 da jeg var 4 mdr og håber da han arver "mine" tænder, for jeg har aldrig nogensinde haft et hul det ville da være SKØNT hvis han også kunne slippe for det
VNB skriver: mange mange tak for de søde ord rigtig god weekend!
Rigtig god weekend...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128