Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nessie skriver: Det kan sagtens være mareridt. Daniel vågner også ind i mellem og skriger helt vildt. Han kan være utrolig svær at vække, og kan blive helt panikslagen hvis vi rører ham eller prøver at tage ham op. Hvis han ikke har været helt så vågen som vi troede, eller ikke har været vågen længe nok, så kan det godt fortsætte. Tror at han bare drømmer videre og fortsætter mareridtet
Det kan sagtens være mareridt. Daniel vågner også ind i mellem og skriger helt vildt. Han kan være utrolig svær at vække, og kan blive helt panikslagen hvis vi rører ham eller prøver at tage ham op.
Hvis han ikke har været helt så vågen som vi troede, eller ikke har været vågen længe nok, så kan det godt fortsætte. Tror at han bare drømmer videre og fortsætter mareridtet
Hælder også til mareridt... En hel nat havde jeg ikke regnet med...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Hælder også til mareridt... En hel nat havde jeg ikke regnet med...
Nej, sådan en nat ønsker man ikke for mange af
Håber det går bedre i nat
Nessie skriver: Nej, sådan en nat ønsker man ikke for mange af Håber det går bedre i nat
Håber jeg også... Hun skulle gerne blive meget træt idag... Hun skal ud og lege med en af min kæreste's kollega's børn i eftermiddag...
Mira0911 skriver: Håber jeg også... Hun skulle gerne blive meget træt idag... Hun skal ud og lege med en af min kæreste's kollega's børn i eftermiddag...
Årh, hvor det lyder hyggeligt
Så er hun nok godt træt i aften
Nessie skriver: Årh, hvor det lyder hyggeligt Så er hun nok godt træt i aften
Ja meget...
Søde mellemørebetændelse kan komme på en halv dag, så det kunne sagtens være en mulighed. Det er præcis sådan Maria reagerer når det er mellemørebetændelse
Så jeg ville få hende undersøgt, hvis det fortsætter
Laulund87 skriver: Søde mellemørebetændelse kan komme på en halv dag, så det kunne sagtens være en mulighed. Det er præcis sådan Maria reagerer når det er mellemørebetændelse Så jeg ville få hende undersøgt, hvis det fortsætter
Der har ikke været noget i løbet af weekenden... Farmand lå mærke til at hun pegede på sengen begge nætter hun satte sig op og skreg og halv som samtidig...
Mira0911 skriver: Der har ikke været noget i løbet af weekenden... Farmand lå mærke til at hun pegede på sengen begge nætter hun satte sig op og skreg og halv som samtidig...
Godt så er der nok ingen fare på færde
Nemlig... Ikke andet at det er sengen der irritere hende... Og har endda i arrig skab gjort den mere behagelig at sove i, noget blødere... Og fuck den kæmpe mave der...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128