Gud hvor har det været en laaaang nat....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.067 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. juli 2011

Mira0911

Jeg sad i stuen igår aftes... Julie vågnede pludselig med at skrige som en stukket gris... Helt vildt og højt... Jeg fløj ind til hende... Så lagde hun sig ned igen, når jeg gik ud fra værelset, rejste hun sig op og skreg igen helt vildt samtidig med at stå og ruske i tremmesengen... Tog hende op og spurgte om hun vil have noget vand at drikke... 

Lagde hende ind igen... Hun faldt i søvn kort tid efter... Gik der en time, så begyndte det igen...  Og sådan resten af natten... 

Aner ikke hvad der har været galt med hende... Først hældte jeg til at hun havde mareridt... Og nu er jeg helt i tvivl om hvad det kan være hun skreg sådan over... 

Andre der har oplevet det med jeres børn? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2011

CamiRon

Mellemørebetændelse? Ca. sådan der har min datter på 2 år ofte opført sig når hun har MØB... Hun plejer ikke at få feber, så det er hendes adfærd der viser det indtil det begynder at flyde fra ørerne. (Det er ren rutine her i hjemmet, så hun er ørebarn og fik dræn i 10 mdr. gammel)

Anmeld

15. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg tænker, at det er mareridt. Her kan de også godt vågne op ved, at skrige. De kommer så bare ind i vores seng og der sover de videre med det samme

Anmeld

15. juli 2011

Mira0911

CamiRon skriver:

Mellemørebetændelse? Ca. sådan der har min datter på 2 år ofte opført sig når hun har MØB... Hun plejer ikke at få feber, så det er hendes adfærd der viser det indtil det begynder at flyde fra ørerne. (Det er ren rutine her i hjemmet, så hun er ørebarn og fik dræn i 10 mdr. gammel)

Vi har næsten lige haft hende til ørelæge... Der var alt fint... 

Anmeld

15. juli 2011

Mira0911

MoarHvidovre skriver:

Jeg tænker, at det er mareridt. Her kan de også godt vågne op ved, at skrige. De kommer så bare ind i vores seng og der sover de videre med det samme

Julie's tremmeseng står lige ved siden af mig, så hun er tæt på os.. Jeg kan ikke lige have at hun skal sove i sengen, når jeg har kæmpe mave... 

Hun ligger og små sover nu... 

Anmeld

15. juli 2011

CamiRon

Mira0911 skriver:

Vi har næsten lige haft hende til ørelæge... Der var alt fint... 

Ja så er det nok ikke det jo.  

Håber I får en bedre nat næste nat.

Anmeld

15. juli 2011

Muffin_girl

Ville bare sige 

Anmeld

15. juli 2011

Mira0911

CamiRon skriver:

Ja så er det nok ikke det jo.  

Håber I får en bedre nat næste nat.

Ja det håber jeg også...  Det tror jeg nu nok vi gør... Hun skal ud og lege med en af min kæreste's kollega's børn i eftermiddag... Så der bliver hun godt træt... 

Anmeld

15. juli 2011

Mira0911

AalborgPigen skriver:

Ville bare sige 

Tak skal du have... 

Anmeld

15. juli 2011

Nessie

Det kan sagtens være mareridt. Daniel vågner også ind i mellem og skriger helt vildt. Han kan være utrolig svær at vække, og kan blive helt panikslagen hvis vi rører ham eller prøver at tage ham op.

Hvis han ikke har været helt så vågen som vi troede, eller ikke har været vågen længe nok, så kan det godt fortsætte. Tror at han bare drømmer videre og fortsætter mareridtet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.