Gave til pige på 6 mdr, HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

Tona

morethanperfect skriver:

Heh . det da også kedeligt .. Hvad med .. Hmm . En gå vogn eller gåstol ?? 

Nå ja gåvogn...hvornår begynder de ca at bruge sådan en fætter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

muzen

den her har min søn bare elsket fra han blev født

http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=76&vn=20-0j0280

og han var meget hurtig til at finde ud af at det var den lilla hånd der sang sange

Anmeld

14. juli 2011

Tona

muzen skriver:

den her har min søn bare elsket fra han blev født

http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=76&vn=20-0j0280

og han var meget hurtig til at finde ud af at det var den lilla hånd der sang sange

Ja den kender jeg faktisk godt, den er rigtig fin

Anmeld

14. juli 2011

muzen

Amandas-mor skriver:

Ja den kender jeg faktisk godt, den er rigtig fin

ja rigtig fin og rigtig dyr

Anmeld

14. juli 2011

LC

Min datter har brugt sin gåvogn fr ahun var 6mdr. og kunne sidde foran den... Der er propeller på, som hun sad og drejede rundt på... Hun nåede dog aldrig at lære at gå efter den, men hun gik uden noget da hun var 9mdr. der gik alle hendes jævnaldrende rundt med gåvogne.

Ellers en lille lænestol til at sidde og se fjernsyn i, eller den min datter har bliver mest brugt til at sidde og læse bøger i. Men er overrasket over hvor flittigt den bliver brugt.

Af praktiske ting så er der hagesmække med ærmer, plastik service eller opbevarings bokse med låg til Legetøj(super smart når din datter begynder selv at ville hjælpe med at rydde op)

Anmeld

14. juli 2011

MinNoah

Hvad med at takke mange gange men sige I hellere vil gemme gaven til vinter hvor der kommer rigtig mange udgifter til flyverdragt, regntøj, vinterstøvler mm. :-)

Men ellers noget mere upraktisk men sjovt kunne være en gyngehest

Anmeld

14. juli 2011

morethanperfect

Amandas-mor skriver:

Nå ja gåvogn...hvornår begynder de ca at bruge sådan en fætter?

Oscar fik sin da han var 7 en halv mdr.. Han ville jo hele tiden gå rundt

Anmeld

15. juli 2011

Tona

Ej hvor er I bare super seje med alle jeres gode ideer  Mange tak for alle forslagene

Anmeld

16. juli 2011

elvital

Amandas-mor skriver:

Hej tøser, kan I ikke hjælpe mig med en god ide. Mine dejlige forældre vil gerne give vores datter på 6 mdr. en gave og spørger hvad vi ønsker os. Hun mangler ikke tøj, som jo ellers ville være et oplagt ønske. Jeg ville så gerne høre jeres ideer. Måske ting I har haft glæde af til jeres børn eller ting I har givet væk. Det er jo mit første barn, så jeg har aldrig haft en på 6 mdr før jo  Vil gerne ønske mig noget til hende som hun rigtig kan have glæde af, men kunne også være noget praktisk, for vi har ikke selv for mange penge, så kunne også være noget man kommer til at mangle

Jeg går selv rundt med planer om at give min søn denne lidt anderledes og sjove nat lampe http://www.babydimser.com/2011/07/praktisk-rejseseng-til-baby.html.

Min søn er 7 måneder og jeg tror virkelig at han vil hygge sig med sådan en!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.