Gave til pige på 6 mdr, HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.175 visninger
18 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

Tona

Hej tøser, kan I ikke hjælpe mig med en god ide. Mine dejlige forældre vil gerne give vores datter på 6 mdr. en gave og spørger hvad vi ønsker os. Hun mangler ikke tøj, som jo ellers ville være et oplagt ønske. Jeg ville så gerne høre jeres ideer. Måske ting I har haft glæde af til jeres børn eller ting I har givet væk. Det er jo mit første barn, så jeg har aldrig haft en på 6 mdr før jo  Vil gerne ønske mig noget til hende som hun rigtig kan have glæde af, men kunne også være noget praktisk, for vi har ikke selv for mange penge, så kunne også være noget man kommer til at mangle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

JeNoVa

Amandas-mor skriver:

Hej tøser, kan I ikke hjælpe mig med en god ide. Mine dejlige forældre vil gerne give vores datter på 6 mdr. en gave og spørger hvad vi ønsker os. Hun mangler ikke tøj, som jo ellers ville være et oplagt ønske. Jeg ville så gerne høre jeres ideer. Måske ting I har haft glæde af til jeres børn eller ting I har givet væk. Det er jo mit første barn, så jeg har aldrig haft en på 6 mdr før jo  Vil gerne ønske mig noget til hende som hun rigtig kan have glæde af, men kunne også være noget praktisk, for vi har ikke selv for mange penge, så kunne også være noget man kommer til at mangle

Hvad med en bog? Enten til højtlæsning eller en pegebog. Det kan barnet have glæde af i lang tid.

Anmeld

14. juli 2011

MoarViborg

Hun kunne ønske sig en oplevelse som f.eks en tur i zoo eller lignende med sine bedsteforældre

Og ellers er Åhh Abe cderne altid gode, og kan bruges mange år frem

Anmeld

14. juli 2011

Tona

Superdansker skriver:

Hvad med en bog? Enten til højtlæsning eller en pegebog. Det kan barnet have glæde af i lang tid.

Rigtig god ide  Men hun har allerede en hel reol fyldt med bøger (inkl. peter plyds samlede værker som hun har fået af mine forældre) inde på sit værelse da vi er de vildeste læseheste  

Anmeld

14. juli 2011

Tina&Laura

Amandas-mor skriver:

Vi købte nogle træklodser til Laura. I skrappe farver. Sundhedsplejersken roste det til skyerne (og det kan vi førstegangs-mødre jo godt lide &nbsp
Det er særlig godt fordi det er noget der kan bruges længe.
I starten til samarbejde - i bygger tårne og barnet vælter.
Senere er det nok den anden vej.

Det er i hvertfald mit bud :-) 

Anmeld

14. juli 2011

morethanperfect

Amandas-mor skriver:

Hvis i ikke har en højstol kunne det være det ? Eller en klapvogn eller noget ??

Anmeld

14. juli 2011

Tona

MoarViborg skriver:

Hun kunne ønske sig en oplevelse som f.eks en tur i zoo eller lignende med sine bedsteforældre

Og ellers er Åhh Abe cderne altid gode, og kan bruges mange år frem

Hun har åh abe og dem æææælsker hun

Det med turen var måske en god ide...men havde nu mere tænkt en ting for det med turen tror jeg bestemt at de gerne vil gøre alligevel. Men de sagde de ville give hende en ting fordi vi ikke har så mange penge for tiden pga at min kæreste ikke kan arbejde nu fordi har fik ryggen smadre på arbejdet da jeg var højgravid

Anmeld

14. juli 2011

Tona

Tina&Daniel skriver:

Vi købte nogle træklodser til Laura. I skrappe farver. Sundhedsplejersken roste det til skyerne (og det kan vi førstegangs-mødre jo godt lide &nbsp
Det er særlig godt fordi det er noget der kan bruges længe.
I starten til samarbejde - i bygger tårne og barnet vælter.
Senere er det nok den anden vej.

Det er i hvertfald mit bud :-) 

Ja, fin ide med klodser

Anmeld

14. juli 2011

Tona

Hvis i ikke har en højstol kunne det være det ? Eller en klapvogn eller noget ??

Vi har højstol og klapvogn. Hun har nægtet at sidde i skråstol eller ligge i barnevogn siden hun var 5 mdr

Anmeld

14. juli 2011

morethanperfect

Amandas-mor skriver:

Vi har højstol og klapvogn. Hun har nægtet at sidde i skråstol eller ligge i klapvogn siden hun var 5 mdr

Heh . det da også kedeligt .. Hvad med .. Hmm . En gå vogn eller gåstol ?? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.