Er det en fase??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

miinimeal

det burde meget gerne være en fase(; nu har hun jo lige lært at hun kan stå(;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

Vingummien

Nadia&Daniel skriver:

Hun bliver sur i længden...

Oki hvor surt. Vi har så mørklægningsgardiner, ved ikke om det har noget at sige. At det så er kedeligt når der er mørkt

Anmeld

14. juli 2011

Nadia&Daniel

Tullen85 skriver:

Det gjorde elias også, så kunne han slet ikke finde ro, og faldt nægtede at sove.... Jeg begyndte at svøbe ham igen, så rejste han sig ikke op mere og lagde sig til at sove, om morgen kravlede han bare ud af dynen igen. :-D

Men han holdt op efter ca. en månede...så her var det en fase...

DU ER FANTASTISK  Laura SOVER efter 5 min.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har før svøbt hende i dynen - der gik 5-10 min. og hun stod op igen - men denne aften FALDT hun i søvn.. Er så glad - vi har virkelig kæmpet de sidste par dage, og det er gået meget ud over manden

Desværre er hun en meget varm pige, og er allerede våd i nakken - men har fået pakket hende ud, tørret hende og HUN SOVER VIDERE!!!!

ER SÅ GLAD.. Igår tog det 2½ time at få hende til at sove, i dag 30 min.

Desværre har hun kun drukket 40 ml. ud af 150 ml. - så vist hun vågner er hun sikkert sulten..

Anmeld

14. juli 2011

SHERO

Nadia&Daniel skriver:

DU ER FANTASTISK  Laura SOVER efter 5 min.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har før svøbt hende i dynen - der gik 5-10 min. og hun stod op igen - men denne aften FALDT hun i søvn.. Er så glad - vi har virkelig kæmpet de sidste par dage, og det er gået meget ud over manden

Desværre er hun en meget varm pige, og er allerede våd i nakken - men har fået pakket hende ud, tørret hende og HUN SOVER VIDERE!!!!

ER SÅ GLAD.. Igår tog det 2½ time at få hende til at sove, i dag 30 min.

Desværre har hun kun drukket 40 ml. ud af 150 ml. - så vist hun vågner er hun sikkert sulten..

Det var så lidt... Super fedt det virkede... Jahh her var perioden heldigvis om vinteren så der var det ikke så slemt, ellers er jo bare at pakke dem op igen

Håber det vare ved....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.