Er det en fase??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

786 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

Nadia&Daniel

Ihhh Laura på 8 mdr. har fundet ud af kunsten at komme op og stå - både via sofaen, sofabordet, tvbordt - altså alle steder.. Og selvfølgelig også inde i tremmesengen..

Det er blevet til en kamp ang. sovetid  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

SHERO

Det gjorde elias også, så kunne han slet ikke finde ro, og faldt nægtede at sove.... Jeg begyndte at svøbe ham igen, så rejste han sig ikke op mere og lagde sig til at sove, om morgen kravlede han bare ud af dynen igen. :-D

Men han holdt op efter ca. en månede...så her var det en fase...

Anmeld

14. juli 2011

Gaia

Ja jeg vil tro det er en fase. Hun har som du skrive jo lige fundet du af at hun kan det, så selvfølgelig skal det afprøves overalt hvor hun kan komme afsted med det. Vores datter gjorde det samme. men ikke andet for end enten at ligge hende ned hver gang hun rejser sig op i sengen eller at vente på at hun blev træt. Som regel står de jo ikke op så længe, så på et tidspunkt skal hun nok sætte sig ned og så er der jo ikke så langt til at lægge sig. Jeg ville lade hende stå i sengen til hun bliver træt i benene og så vil hun jo automatisk sætte sig. Det fungerede ved vores pige selv om det betød at det tog lidt længere tid inden hun sov. men når alt underholsningen stopper bliver det jo i længde også lidt kedeligt bare at stå. Men altså kan trøste dig med at det sikkert gør over når nyhedsværdien render af det.

Anmeld

14. juli 2011

CamillaSoefelt

Nadia&Daniel skriver:

Ihhh Laura på 8 mdr. har fundet ud af kunsten at komme op og stå - både via sofaen, sofabordet, tvbordt - altså alle steder.. Og selvfølgelig også inde i tremmesengen..

Det er blevet til en kamp ang. sovetid  

Kan I ikke putte Med hende I Jeres seng? Så den ene af Jer ligger ved siden af hende. Og så lægge hende over i sin egen seng når hun sover? Det gør vi! Dejligt nemt;0)!!

Anmeld

14. juli 2011

Nadia&Daniel

CamillaSoefelt skriver:

Kan I ikke putte Med hende I Jeres seng? Så den ene af Jer ligger ved siden af hende. Og så lægge hende over i sin egen seng når hun sover? Det gør vi! Dejligt nemt;0)!!

Hun vil ikke sove i vores seng - kun lege og selvfølgelig står op..

Anmeld

14. juli 2011

Vingummien

Så længe hun ikke kan hoppe ud når hun står op og ikke er ked af det det, så kan i velo bare gå ud af værelset?

Det gjorde jeg ved min dreng, for så fik han ikke opmærksomheden omkring de og lagde sig ned og sov når han ikke gad stå og kigge længere

Anmeld

14. juli 2011

CamillaSoefelt

Nadia&Daniel skriver:

Hun vil ikke sove i vores seng - kun lege og selvfølgelig står op..

Hun er da en bølle!

Tak for din hilsen i min GB igår - har svaret dig derinde osse, ved jeg ik om du så?

Anmeld

14. juli 2011

Nadia&Daniel

CamillaSoefelt skriver:

Hun er da en bølle!

Tak for din hilsen i min GB igår - har svaret dig derinde osse, ved jeg ik om du så?

Har set den nu  selv tak søde

Anmeld

14. juli 2011

Nadia&Daniel

Vingummien skriver:

Så længe hun ikke kan hoppe ud når hun står op og ikke er ked af det det, så kan i velo bare gå ud af værelset?

Det gjorde jeg ved min dreng, for så fik han ikke opmærksomheden omkring de og lagde sig ned og sov når han ikke gad stå og kigge længere

Hun bliver sur i længden...

Anmeld

14. juli 2011

tweety2060

jeps, jeg vil sige det er en fase. Vi gennemlevede den også omkring den alder op og ned konstant og karter rundt, og kunne slet ikke finde ro. Vi støbte også igen som da hun var baby, for ellers kunne hun slet ikke finde ro. Plejede gerne at møffe sig ud et par gange inden hun faldt til ro. Når så hun sov så løsnede vi svøbet. . . . Nu er vi igen igen i fasen- tror det igen er den motoriske udvikling de gennemgå- de glemmer stopknappen
Husk at udvise ' vi ved bedst og du skal sove nu' attitude også selv om det er svært at tro på
Pøj pøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.