Gåvogn eller ej.....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

morethanperfect

Gåstol er vi meget glade for her .. Han farer rundt i den og han er 8 mdr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

LBK

Puslingen skriver:

Kan hun kravle?
hvis ja, syntes jeg da bare i skal anskaffe jer en. Husk blot den skal passe, sådan at hun kommer til at gå med ret ryg ikke foroverbøjet, eller en der er for høj.
Hvis nej, vil jeg ikke anbefale en gåvogn, da det er bedst at de lære at kravle først. Det udvikler hjernen når de laver krydsbevægelserne og det kan også tyde på hendes krop ikke er klar.

Nej hun kan ikke kravle og har bestemt heller ikke lyst til at jeg lærer hende det...

Hun er SÅ utålmodig og blive så frustreret af ikke at kunne komme rundt.... Det synes jeg er ulideligt at se på engang imellem.... Men det er jo heller ikke alle børn der kravler, og tænkte på at hun jo sagtens kunne være én af dem...

Anmeld

14. juli 2011

LBK

morethanperfect skriver:

Gåstol er vi meget glade for her .. Han farer rundt i den og han er 8 mdr..

kan i "gå-træne" med ham.. Altså er han interesseret i at gå uden stolen??

Anmeld

14. juli 2011

2721

L_K skriver:

Nej hun kan ikke kravle og har bestemt heller ikke lyst til at jeg lærer hende det...

Hun er SÅ utålmodig og blive så frustreret af ikke at kunne komme rundt.... Det synes jeg er ulideligt at se på engang imellem.... Men det er jo heller ikke alle børn der kravler, og tænkte på at hun jo sagtens kunne være én af dem...

Jamen det er jo præcis det der er drivkraften får at lære det
Charlie var SÅ sur og gal fordi han ville ALT men ikke kunne, men det er da det der gør at han lære. Det der gør at han blot "rejser" sig op når han er faldet får at kæmpe videre.
Det skal du da være glad for.
Ja, det er super hårdt, men kun i en periode

Anmeld

14. juli 2011

LBK

Puslingen skriver:

Jamen det er jo præcis det der er drivkraften får at lære det
Charlie var SÅ sur og gal fordi han ville ALT men ikke kunne, men det er da det der gør at han lære. Det der gør at han blot "rejser" sig op når han er faldet får at kæmpe videre.
Det skal du da være glad for.
Ja, det er super hårdt, men kun i en periode

Det lyder fortrøstningsfuldt....

Anmeld

14. juli 2011

Lisbeth85

L_K skriver:

Hej Jeg tænker og tænker.... Min datter er 7 måneder og elsker at stå og gå...... Og jeg siger virkelig ELSKER.... Jeg er ved at være helt smadret i skuldre og arme af at holde hende hele tiden....Hun gider ikke hverken ligge på ryggen eller maven...... Hun gider godt sidde lidt i løbet af dagen, men hun bliver så hurtigt tosser og nærmer jeg mig hende vil hun op og stå. (sidder med armene op over hovedet og vil op)...Nu har vi overvejet at invistere i en gåvogn.. Jeg ved godt det kan sænke hende i at gå selvstændigt... Men kunne godt tænke mig at høre jeres erfaringer med gåvogne.....

Jeg har hørt noget dårligt om dem, så jeg vil ikke anskaffe en. Men min dreng har også rigelig i at møffe rundt i lejligheden

Anmeld

14. juli 2011

Mi

Vi har været rigtig glad for vores gåvogn til alle tre børn. Ellers kunne jeg vist have gået mange km hen over stuegulvet med dem i hånden. Jeg vil anbefale en hvor du kan bremse hjulene, fx den fra moover eller brio (tror nok at brios også kan bremses). Den fra moover kan du købe i min shop, www.stjerneleg.dk, men også andre steder.

Anmeld

14. juli 2011

Gaia

Vi har også hele to gåvogne og de har ikke sænket hende i at gå selvstændigt, snare tværtimod. Og hun var VILD med dem og kunne lige pludselig udforske verden "selvstændigt" Når jeg tænker gåvogne så er den dem som fungerer som en rollator altså ikke dem hvor de både sidder og går på samme tid. Dem er jeg ikke vilde med og dem har jeg hørt ikke er hensigtmæssige i forhold til benets stilling sov.

Anmeld

14. juli 2011

LBK

Gaia skriver:

Vi har også hele to gåvogne og de har ikke sænket hende i at gå selvstændigt, snare tværtimod. Og hun var VILD med dem og kunne lige pludselig udforske verden "selvstændigt" Når jeg tænker gåvogne så er den dem som fungerer som en rollator altså ikke dem hvor de både sidder og går på samme tid. Dem er jeg ikke vilde med og dem har jeg hørt ikke er hensigtmæssige i forhold til benets stilling sov.

det lyder som om vi er nødt til at investere i gåvogn...

Anmeld

14. juli 2011

LinLin

L_K skriver:

Hej Jeg tænker og tænker.... Min datter er 7 måneder og elsker at stå og gå...... Og jeg siger virkelig ELSKER.... Jeg er ved at være helt smadret i skuldre og arme af at holde hende hele tiden....Hun gider ikke hverken ligge på ryggen eller maven...... Hun gider godt sidde lidt i løbet af dagen, men hun bliver så hurtigt tosser og nærmer jeg mig hende vil hun op og stå. (sidder med armene op over hovedet og vil op)...Nu har vi overvejet at invistere i en gåvogn.. Jeg ved godt det kan sænke hende i at gå selvstændigt... Men kunne godt tænke mig at høre jeres erfaringer med gåvogne.....

Adam begyndte at vandre rundt med sin gåvogn da han var 8 mdr  - sådan en vil jeg klart anbefale

Men jeg tolker det lidt som om det er en gåstol du tænker på (...?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.