Gåvogn eller ej.....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.330 visninger
23 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

LBK

Hej Jeg tænker og tænker.... Min datter er 7 måneder og elsker at stå og gå...... Og jeg siger virkelig ELSKER.... Jeg er ved at være helt smadret i skuldre og arme af at holde hende hele tiden....Hun gider ikke hverken ligge på ryggen eller maven...... Hun gider godt sidde lidt i løbet af dagen, men hun bliver så hurtigt tosser og nærmer jeg mig hende vil hun op og stå. (sidder med armene op over hovedet og vil op)...Nu har vi overvejet at invistere i en gåvogn.. Jeg ved godt det kan sænke hende i at gå selvstændigt... Men kunne godt tænke mig at høre jeres erfaringer med gåvogne.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

mizz-lillemor06

vores den ældste var vildt glad for sin gå vogn da han var lille.  han gad heller ikke bare sidde og ligge der nede på gulvet så heller i sin gå vogn en god ting hvis man har plads til det synes jeg..

Anmeld

14. juli 2011

2babygirls

L_K skriver:

Hej Jeg tænker og tænker.... Min datter er 7 måneder og elsker at stå og gå...... Og jeg siger virkelig ELSKER.... Jeg er ved at være helt smadret i skuldre og arme af at holde hende hele tiden....Hun gider ikke hverken ligge på ryggen eller maven...... Hun gider godt sidde lidt i løbet af dagen, men hun bliver så hurtigt tosser og nærmer jeg mig hende vil hun op og stå. (sidder med armene op over hovedet og vil op)...Nu har vi overvejet at invistere i en gåvogn.. Jeg ved godt det kan sænke hende i at gå selvstændigt... Men kunne godt tænke mig at høre jeres erfaringer med gåvogne.....

Synes du skal købe den. En i min mødregruppe har også en lille fys som ELSKER at gå, og hun blev også lemlestet i kroppen af aldrig at kunne få fred. Så nu har han fået en som 9 mdr gammel og elsker det.

Anmeld

14. juli 2011

Nettemor

syns også du skal købe en. har ikke hørt nogle sige at den sænker hende i at kunne gå selv? hvor har du hørt det? har kun hørt det om gåSTOLE og det er jo en helt anden ting

go for it! vi har en af dem de også kan sidde på og vores dreng har brugt den rigtig meget. han syns også det er sjovt nu hvor han er god til at gå. og jeg tror faktisk den har hjulpet ham til at turde gå

Anmeld

14. juli 2011

LBK

nettemor skriver:

syns også du skal købe en. har ikke hørt nogle sige at den sænker hende i at kunne gå selv? hvor har du hørt det? har kun hørt det om gåSTOLE og det er jo en helt anden ting

go for it! vi har en af dem de også kan sidde på og vores dreng har brugt den rigtig meget. han syns også det er sjovt nu hvor han er god til at gå. og jeg tror faktisk den har hjulpet ham til at turde gå

problemet er at jeg ikke tror hun kan finde uf af at gå med en vogn.. Altså at hendes ben er gode nok endnu... Det kan da også være, at det jeg har hørt er omkring gåSTOLE... 

Ville det være forkert at give hende en gåSTOL..???

Anmeld

14. juli 2011

Nettemor

L_K skriver:

problemet er at jeg ikke tror hun kan finde uf af at gå med en vogn.. Altså at hendes ben er gode nok endnu... Det kan da også være, at det jeg har hørt er omkring gåSTOLE... 

Ville det være forkert at give hende en gåSTOL..???

nu har jeg altid været imod gåstole så ja det syns jeg ville være 'dumt' hun lærer ingenting om balance i den. og hendes ben vil jo ikke være i direkte gå stilling. men hvis du køber en gå vogn vil hun jo øve sig i at rejse sig om af den (hvis hun da ikke er begyndt at rejse sig op? kan ikke huske hvornår de begynder på det.) og så så småt begynde at skubbe med den..

vi har sådan en her til vores dreng:

http://www.google.dk/imgres?imgurl=http://images.guloggratis.dk/91/42253691_111_9999_0_0_0_0.jpg&imgrefurl=http://www.guloggratis.dk/barn-baby/borneartikler/gaavogn/annonce/10880339&usg=__3GewZ8pUlYl-1CJKYMQbCYo5z7I=&h=83&w=111&sz=4&hl=da&start=0&zoom=1&tbnid=BBWBaONolCnzPM:&tbnh=68&tbnw=92&ei=1BAfTp_JGcP0sgbc1JX_AQ&prev=/search%3Fq%3Dg%25C3%25A5vogn%2Bmacqueen%26hl%3Dda%26biw%3D1024%26bih%3D409%26tbm%3Disch&itbs=1&iact=rc&dur=141&page=1&ndsp=10&ved=1t:429,r:4,s:0&tx=56&ty=43

Anmeld

14. juli 2011

henh01

min datter havde en gåstol som lille - for 7 år siden

Og så længe man gå efter "alt med måde" pricippet så er det jo helt fint at sætte dem i sådan en. Kan godt være de ikke lære om balance, tyngdekraften osv,men det styrker deres ben alligevel.

Anmeld

14. juli 2011

2721

L_K skriver:

Kan hun kravle?
hvis ja, syntes jeg da bare i skal anskaffe jer en. Husk blot den skal passe, sådan at hun kommer til at gå med ret ryg ikke foroverbøjet, eller en der er for høj.
Hvis nej, vil jeg ikke anbefale en gåvogn, da det er bedst at de lære at kravle først. Det udvikler hjernen når de laver krydsbevægelserne og det kan også tyde på hendes krop ikke er klar.

Anmeld

14. juli 2011

2721

L_K skriver:

Kan hun kravle?
hvis ja, syntes jeg da bare i skal anskaffe jer en. Husk blot den skal passe, sådan at hun kommer til at gå med ret ryg ikke foroverbøjet, eller en der er for høj.
Hvis nej, vil jeg ikke anbefale en gåvogn, da det er bedst at de lære at kravle først. Det udvikler hjernen når de laver krydsbevægelserne og det kan også tyde på hendes krop ikke er klar.

Anmeld

14. juli 2011

Miss T

KUN positive erfaringer fra begge piger, det har ikke hindret nogen af dem i at gå rigtigt, så jeg vil sige, at sådan en er alle pengene værd. Du kan jo bare købe en brugt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.