de kravlende terrorister

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2011

raca

henh01 skriver:

Jeg vil bare helst ikke fjerne ting herhjemme.. De målære at lade det være fra start af. Men vil jo gerne sikre hjemmet så ikke de kommer til skade.  

de er ikke i en alder af 5-8 mdr i stand til at LÆRE det.. de forstår ikke et nej.. og tja du skan da fint rende at flytte dem hele tiden.. for det er det eneste du kan.. flytte og flytte og flytte.. og de lære intet af det.. andet end det måske bliver super spændende.  også evt sidde den i kravlegården når du ikke har tid til at overvåge hele tiden...

frem til omkring 2,5 år er de så impulstyrede at hvis det er tilpas spændende så er der ingen klokker der ringer i deres hovder om hvad man må og ikke må, før de har gjordt eller før mor kommer ind og er sur..

de skal være virkelig gamle før de aftomatisk tænker.. hey er det her smart.. så i samme omgang hvor du afskærmer potteplanten så gå lige huset igennem og tjæk om der er propper i stikkontakterne og efter hvor vaskepulver opvasketaps og farlige rengøring middel står..

de kan ikke lære det før om mange år, så man må som forældre virkelig passe på.. man bliver nemlig pænt panins når barnet har stoppet strikkepinde i stikkontakten..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

raca

henh01 skriver:

jeg giver det alligevel en chance.. De kan ligeså godt lære det fra start.  Han ved også godt at han ikke må, det er tydeligt at se..

ja når du kommer men hans hjerne er altså ikke udvikltet såmeget at han kan stoppe sig selv i handlingen

Anmeld

14. juli 2011

henh01

raca skriver:

de er ikke i en alder af 5-8 mdr i stand til at LÆRE det.. de forstår ikke et nej.. og tja du skan da fint rende at flytte dem hele tiden.. for det er det eneste du kan.. flytte og flytte og flytte.. og de lære intet af det.. andet end det måske bliver super spændende.  også evt sidde den i kravlegården når du ikke har tid til at overvåge hele tiden...

frem til omkring 2,5 år er de så impulstyrede at hvis det er tilpas spændende så er der ingen klokker der ringer i deres hovder om hvad man må og ikke må, før de har gjordt eller før mor kommer ind og er sur..

de skal være virkelig gamle før de aftomatisk tænker.. hey er det her smart.. så i samme omgang hvor du afskærmer potteplanten så gå lige huset igennem og tjæk om der er propper i stikkontakterne og efter hvor vaskepulver opvasketaps og farlige rengøring middel står..

de kan ikke lære det før om mange år, så man må som forældre virkelig passe på.. man bliver nemlig pænt panins når barnet har stoppet strikkepinde i stikkontakten..

mit ? lød på om man kunne købe et net eller lign til at sikre potteplanter.. Han er aldrig alene i stuen så derfor er det mig ikke et problem at skulle holde øje.

Anmeld

14. juli 2011

henh01

raca skriver:

ja når du kommer men hans hjerne er altså ikke udvikltet såmeget at han kan stoppe sig selv i handlingen

Men på et tidspunkt er det ham ikke spændende mere at blive ved og ved og ved..

Anmeld

14. juli 2011

raca

henh01 skriver:

mit ? lød på om man kunne købe et net eller lign til at sikre potteplanter.. Han er aldrig alene i stuen så derfor er det mig ikke et problem at skulle holde øje.

det var et godt råd.. jeg har haft tidligre kravlere der kommer over alt og i alt og tja fra de kunne bevæge sig har de haft intaget HELE huset.. om jeg ville det eller ej.. det eneste sted der har været sikkert fra de har været ca 18 mdr har været den øverstehylde i køkkenskabende.. og næææ de er ski ikke mere aktive en gennemstittet og næææ jeg er ikke mere uopmærksom end gennemstittet.. jeg magter bare ikke og være 2 steder på sammetid.. og skal tisse indimellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.