de kravlende terrorister

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. juli 2011

henh01

Hejsa

Hvad gør I med blomster og des lign?? Kan man købe nogle net der sikre at de ikke kan få jord og pyntesten op?

Synes godt nok min lille laban er over det hele..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
henh01 skriver:

Hejsa

Hvad gør I med blomster og des lign?? Kan man købe nogle net der sikre at de ikke kan få jord og pyntesten op?

Synes godt nok min lille laban er over det hele..

Jeg har fjernet det, så de ikke fik jord eller andre ting i munden. Ved ikke om man kan købe net til dem.

Anmeld

14. juli 2011

henh01

MoarHvidovre skriver:

Jeg har fjernet det, så de ikke fik jord eller andre ting i munden. Ved ikke om man kan købe net til dem.

Jeg vil bare helst ikke fjerne ting herhjemme.. De målære at lade det være fra start af. Men vil jo gerne sikre hjemmet så ikke de kommer til skade.  

Anmeld

14. juli 2011

raca

fjernede eller afskærmee det de ikke måtte pille i... og særligt det de kunne blive kvalt i eks pyntesten

Anmeld

14. juli 2011

Mette+Mathias

En nylonstrømpe rundt om urtepotten og så bind til foroven, så kan de ikke få jorden op.

Mht. at "de skal lære at de ikke må" så er de altså for små til at forstå det endnu, - har du virkelig lyst til at sige "Nej" og rette på dem hele dagen? Du kan undgå en hel masse negativitet ved at flytte de ting som de ikke må røre, - bare i et års tid eller deromkring.

Det er jo lidt smartere at vente med at lære dem noget, til de rent faktisk har en chance for at forstå det

Anmeld

14. juli 2011

cnmigo

Jeg vil af princip ikke fjerne ting - de må lære at det er NEJ.

Og ja, så siger jeg/vi NEJ eller av av når der pilles ved forbudte ting; ledninger, dvdafspiller, planter og andet.

Det har virket upåklageligt og har aldrig haft uheld/ulykker. Min datter på nu knap 4år forstod det nærmest med det samme, så til sidst skulle man bare rømme sig.

Lillebror på 9½ måned er lidt mere øøhhm tungnem eller vil-døv hihi. Men man kan tydeligt se på ham at han godt ved det er forbudt når han piller - se ham bare her:  http://www.youtube.com/watch?v=oCCha7DFMww 

Hvor han vil pille ved ledningerne og jeg siger AH! ah! 

Anmeld

14. juli 2011

henh01

Mette+Mathias skriver:

En nylonstrømpe rundt om urtepotten og så bind til foroven, så kan de ikke få jorden op.

Mht. at "de skal lære at de ikke må" så er de altså for små til at forstå det endnu, - har du virkelig lyst til at sige "Nej" og rette på dem hele dagen? Du kan undgå en hel masse negativitet ved at flytte de ting som de ikke må røre, - bare i et års tid eller deromkring.

Det er jo lidt smartere at vente med at lære dem noget, til de rent faktisk har en chance for at forstå det

jeg har en datter på 7 år og der har jeg aldrig flyttet noget. Jeg har 3 store planter i min stue der har en stor værdi for mig - den ene et arvestykke bl.a. Der er ikke andre rum de kan få lys nok i og det er det eneste pynte halløj jeg har.. Jeg må prøve at køre i plantecenter og se om de ikke har noget man kan sikre dem med. Pyntestenene må lade livet.

Anmeld

14. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
henh01 skriver:

Jeg vil bare helst ikke fjerne ting herhjemme.. De målære at lade det være fra start af. Men vil jo gerne sikre hjemmet så ikke de kommer til skade.  

Den holdning havde jeg også til, at starte med - men gad ikke, at rende efter dem hele dagen og sige nej, nej, nej - nej, det må du ikke. De forstår det ikke når de er så små.

Nogen børn er bare disponeret for, at være pillefingre.

Min dreng var det da han var lille og vi flyttede alt. Min pige rørte ingenting og vi kunne lade alt stå som det var.

Anmeld

14. juli 2011

henh01

cnmigo skriver:

Jeg vil af princip ikke fjerne ting - de må lære at det er NEJ.

Og ja, så siger jeg/vi NEJ eller av av når der pilles ved forbudte ting; ledninger, dvdafspiller, planter og andet.

Det har virket upåklageligt og har aldrig haft uheld/ulykker. Min datter på nu knap 4år forstod det nærmest med det samme, så til sidst skulle man bare rømme sig.

Lillebror på 9½ måned er lidt mere øøhhm tungnem eller vil-døv hihi. Men man kan tydeligt se på ham at han godt ved det er forbudt når han piller - se ham bare her:  http://www.youtube.com/watch?v=oCCha7DFMww 

Hvor han vil pille ved ledningerne og jeg siger AH! ah! 

hahahahaha det er så meget som at se min søn...

Anmeld

14. juli 2011

henh01

MoarHvidovre skriver:

Den holdning havde jeg også til, at starte med - men gad ikke, at rende efter dem hele dagen og sige nej, nej, nej - nej, det må du ikke. De forstår det ikke når de er så små.

Nogen børn er bare disponeret for, at være pillefingre.

Min dreng var det da han var lille og vi flyttede alt. Min pige rørte ingenting og vi kunne lade alt stå som det var.

jeg giver det alligevel en chance.. De kan ligeså godt lære det fra start.  Han ved også godt at han ikke må, det er tydeligt at se..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.