Tour de france?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

Janni.

Mettefpigen skriver:

Åbenbart ikk.. Var dernede 2 gange... Snakkede med kommunen og det eneste jeg kunne gøre var at komme på kontanthjælp indtil jeg fik penge... Men altså HALLO! Kontanthjælp i under en måned... Kan jeg jo ikk rigtig bruge til noget... Men ringer til banken i morgen og må høre om jeg kan låne nogle penge til jeg får mine sygedagpenge.. Det eneste positive er da at jeg får for 2 1/2 måned på en gang...

Øv da sikke noget..! Synes da bare ikke det kan passe at du ingen lægeattest kan få fordi han har ferie.. 

Håber du klarer dig og banken siger god for at du må låne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Mettefpigen

Janni. skriver:

Øv da sikke noget..! Synes da bare ikke det kan passe at du ingen lægeattest kan få fordi han har ferie.. 

Håber du klarer dig og banken siger god for at du må låne 

Neej synes også det er pisseirreterende... Heldigvis at man har en kæreste som har penge... Men synes det er noget møg specielt når man står og er gravid og virkelig bare ikk kan købe noget som helst!!... Så skal man så vente til 4 uger før ens fødsel til at man købe de sidste ting.... Bøv bøv.. Jaa håber bare at de vil låne mig nogle penge... Og at de ikk skal bruge bevis på at jeg får penge efter d 1 aug....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.