Tour de france?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

Mettefpigen

Janni. skriver:

Man skal jo have tiden til at gå med et eller andet ikke ? 

Joo... Jeg har sku også en masse at bruge tiden på.... Prøver at få nogle penge hvilket åbenbart ikk er nemt....  Men synes faktisk det er ved at være interessant Touren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Janni.

Mettefpigen skriver:

Joo... Jeg har sku også en masse at bruge tiden på.... Prøver at få nogle penge hvilket åbenbart ikk er nemt....  Men synes faktisk det er ved at være interessant Touren

Åh ja, det er ikke altid nemt med de penge.. Ja mange af de store berømte ryttere er jo røget ud eller ramt af styrt, så spændende hvordan det ender hvis de forsætter med at vælte rundt 

Anmeld

13. juli 2011

Mettefpigen

Janni. skriver:

Åh ja, det er ikke altid nemt med de penge.. Ja mange af de store berømte ryttere er jo røget ud eller ramt af styrt, så spændende hvordan det ender hvis de forsætter med at vælte rundt 

Jaa det må man sige... Det er vildt hvor mange der er røget ud... Neej overhovedet ikk.. Jeg skulle have en lægeattest men min læge er på ferie til d 1 aug så kan først få penge efter der... FLOT!  Så er det så 2 1/2 måned uden penge....

Anmeld

13. juli 2011

Janni.

Mettefpigen skriver:

Jaa det må man sige... Det er vildt hvor mange der er røget ud... Neej overhovedet ikk.. Jeg skulle have en lægeattest men min læge er på ferie til d 1 aug så kan først få penge efter der... FLOT!  Så er det så 2 1/2 måned uden penge....

Ej sikke noget p*s med din læge, er der ikke en stedfortræder som kan udfylde en lægeattest for dig? Det er da langt fra menneskeligt at gå 2 1/2 måned uden penge?!?

Jeg skal være barnepige for min niece imorgen, men deres tv kommer til at køre på touren så jeg kan høre lidt med.. Skal da lige høre hvordan det går når de skal op over de første bakketoppe  Lidt tour nørd er man da 

Anmeld

13. juli 2011

bullerbassen

Janni. skriver:

Tjaaeh alle kneb gælder når det er ang mave træningen.. 

Men det virker 

Åh han er så sød

Anmeld

13. juli 2011

Janni.

bullerbassen skriver:

Åh han er så sød

Ja han er da så..! Han er jo en Silas 

Anmeld

13. juli 2011

bullerbassen

Janni. skriver:

Ja han er da så..! Han er jo en Silas 

Ja det jo der han ER

Anmeld

13. juli 2011

Janni.

bullerbassen skriver:

Ja det jo der han ER

Vores lille svaghed for Silas'er 

Anmeld

13. juli 2011

bullerbassen

Janni. skriver:

Vores lille svaghed for Silas'er 

Anmeld

13. juli 2011

Mettefpigen

Janni. skriver:

Ej sikke noget p*s med din læge, er der ikke en stedfortræder som kan udfylde en lægeattest for dig? Det er da langt fra menneskeligt at gå 2 1/2 måned uden penge?!?

Jeg skal være barnepige for min niece imorgen, men deres tv kommer til at køre på touren så jeg kan høre lidt med.. Skal da lige høre hvordan det går når de skal op over de første bakketoppe  Lidt tour nørd er man da 

Åbenbart ikk.. Var dernede 2 gange... Snakkede med kommunen og det eneste jeg kunne gøre var at komme på kontanthjælp indtil jeg fik penge... Men altså HALLO! Kontanthjælp i under en måned... Kan jeg jo ikk rigtig bruge til noget... Men ringer til banken i morgen og må høre om jeg kan låne nogle penge til jeg får mine sygedagpenge.. Det eneste positive er da at jeg får for 2 1/2 måned på en gang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.