Hvilken symaskine??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

A.n.onym.

Noahmor skriver:

Må jeg spørge, hvad du har givet for den? Er det en hel enkel maskine?

Har fået den i gave, men mener at min kæreste gav en 3800 kr. på tilbud, den kan sy bogstaver og nogle mønstre så helt enkel er den ikke, men den er enkel at bruge, minder meget om en pfaff i måden at tråde nålen på. Håber at du finder en lækker maskine der holder længe :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Noahmor

Xeniakaas skriver:

Har fået den i gave, men mener at min kæreste gav en 3800 kr. på tilbud, den kan sy bogstaver og nogle mønstre så helt enkel er den ikke, men den er enkel at bruge, minder meget om en pfaff i måden at tråde nålen på. Håber at du finder en lækker maskine der holder længe :-)

Ok, jeg tror jeg skal ud og kigge lidt i butikkerne, men har måske lidt kig på husqvarna. Men mon ikke jeg skal op og give en 3-4000, hvis jeg vil have en ordentlig maskine.

Anmeld

13. juli 2011

A.n.onym.

Jo hvis det skal være en kvalitetsmaskine så er det nok en nødvendighed

Anmeld

13. juli 2011

SaNiNa

Noahmor skriver:

Vil også gerne have en der holder 30 år igen, så regner også med at skulle ofre nogle penge på det. Men hvis den holder ligeså længe igen er det jo ikke dyre maskiner. 

Nej så det jo en billig løsning. De kan også tit købes brugte i butikkerne til en rimelig pris. Ved ihverfald at man kan der hvor min svigerfar arbejde.

Jeg selv syer slet ikke, men skal til at lære det.

Anmeld

13. juli 2011

Sakris

Jeg har selv en Brother NX400. Men hvis/når den engang går til, tror jeg at jeg vil spare sammen til en Pfaff. En af deres gode maskiner med en masse kram  

Anmeld

13. juli 2011

Maria-s

Jeg vil mene at hvis du skal sy og overlocke ordentligt er du nødt til at købe 2 maskiner. En symaskine og en overlocker Du kan få symaskiner der "overlocker" men det er altså slet, slet ikke til at sammenligne med en rigtig overlocker, der skære kanten af stoffet.

Har selv en Bernina symaskine og har lige invisteret i en Huskvana huskylock overlocker = namnam

Go jagt (Men pas på! det er faaarligt! )

Anmeld

13. juli 2011

Fenja09

Jeg har en Husqvarna Viking H Class - fik den af kæresten i julegave sidste år, synes den er ganske fin til alm. husbehov og lidt mere. Synes den er nem og overskuelig at finde ud af og så ved jeg at den nok skal holde i mange år. Ønsker mig dog en overlocker, men man kan sagtens bruge den overlock som er i maskinen og de ting jeg har syet med det bliver faktisk rigtig fint.

/Fenja

Anmeld

14. juli 2011

Skouboe

http://symaskine.dk/productSingle.php?product_id=8 7&category_id=8

Det er meget maskine for pengene og Kjærgaard er gode at handle med.

Selv har jeg en Husqvarna Viking Sapphire 875 Quilt symaskine og en Husqvarna Viking Huskylock s25, men jeg syr også meget.

Anmeld

14. juli 2011

Kløver

Noahmor skriver:

God formiddag de damer.

Sidder lige og syr bukser til Noah på min 30 år gamle symaskine (Ja, du læste rigtig: 30 år) og jeg kunne egentlig godt tænke mig en ny.

Hvilken symaskine har I? Jeg skal ikke have en der kan alt muligt, bare almindelig syning, og overlock. 

Jeg kunne også godt tænke mig ny, men overvejer at spare sammen til en bernina, helt classisk og simpel model, har af flere erfarne kvinder, blevet anbefalet ikke at vælge de elektroniske, mm man syr professionelle ting.

Troede ikke man kunne få en symaskine og overlogger i en, men er også lykkelig for min overlogger, kan klart anbefale den, det er en EVA royal 1234df

Håber du finder en god maskine

Anmeld

14. juli 2011

Mi

Skouboe skriver:

http://symaskine.dk/productSingle.php?product_id=8 7&category_id=8

Det er meget maskine for pengene og Kjærgaard er gode at handle med.

Selv har jeg en Husqvarna Viking Sapphire 875 Quilt symaskine og en Husqvarna Viking Huskylock s25, men jeg syr også meget.

Jeg tror lige at jeg har forelsket mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.