Hvilken symaskine??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.370 visninger
28 svar
0 synes godt om
13. juli 2011

Noahmor

God formiddag de damer.

Sidder lige og syr bukser til Noah på min 30 år gamle symaskine (Ja, du læste rigtig: 30 år) og jeg kunne egentlig godt tænke mig en ny.

Hvilken symaskine har I? Jeg skal ikke have en der kan alt muligt, bare almindelig syning, og overlock. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

marloutti

Uh, jeg følger lige med her... Kunne nemlig også godt bruge en ny.... Der er bare så mange at vælge mellem....

Anmeld

13. juli 2011

Noahmor

marloutti skriver:

Uh, jeg følger lige med her... Kunne nemlig også godt bruge en ny.... Der er bare så mange at vælge mellem....

Ja, synes det er en jungle. Har aldrig købt en symaskine, men fået min mors den gamle, som hun købte tre dage før jeg blev født. 

Den syr egentlig rigtig fint,  men kunne altså godt tænke mig en ny.

Anmeld

13. juli 2011

Noahmor

Prøver lige igen.

Anmeld

13. juli 2011

mizz-lillemor06

jeg har næsten lige købt en fra bilka. den kan virkelig mange ting og er super glad for den. mener den hedder Eva Royal et eller andet. den kan bl.a sy ord, forskellige mønstre og overlock. dejlig symaskine og ikke en af de dyreste. gav 2000 kr for den på tilbud. mener den koster normalt 3000 kr.

Anmeld

13. juli 2011

Noahmor

mizz-lillemor06 skriver:

jeg har næsten lige købt en fra bilka. den kan virkelig mange ting og er super glad for den. mener den hedder Eva Royal et eller andet. den kan bl.a sy ord, forskellige mønstre og overlock. dejlig symaskine og ikke en af de dyreste. gav 2000 kr for den på tilbud. mener den koster normalt 3000 kr.

Tak for svaret. Tænker at jeg vil have én, der ikke kan så meget, så er der nemlig mindre der kan gå i stykker. 

Anmeld

13. juli 2011

SaNiNa

min svigerfar arbejde med symaskiner og han siger bernina eller Husqvarna Viking det er nogle lidt dyre maskiner, men så har man også en maskine for livet.

Anmeld

13. juli 2011

A.n.onym.

Hejsa, har en Bernina 92C - Den kører som en drøm - men koster også en del

Anmeld

13. juli 2011

Noahmor

Sanne og Nicklas skriver:

min svigerfar arbejde med symaskiner og han siger bernina eller Husqvarna Viking det er nogle lidt dyre maskiner, men så har man også en maskine for livet.

Vil også gerne have en der holder 30 år igen, så regner også med at skulle ofre nogle penge på det. Men hvis den holder ligeså længe igen er det jo ikke dyre maskiner. 

Anmeld

13. juli 2011

Noahmor

Xeniakaas skriver:

Hejsa, har en Bernina 92C - Den kører som en drøm - men koster også en del

Må jeg spørge, hvad du har givet for den? Er det en hel enkel maskine?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.