Vis mig et billede af dig og din kæreste :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

Preghiera

Mettefpigen skriver:

Jeg fandt lige et par stykker mere... Så du lige kunne se det med farven

Det er godt nok nogle dejlige billeder! Måske man selv skulle ofre lidt på sådan et rigtigt portræt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Levi&LilysMor

Ungarn Sommeren 2010

Anmeld

12. juli 2011

Maemi

Preghiera skriver:

I er godt nok et lækkert par! Liiiige taget ud af et magasin, du

Ej, hvor er det sødt sagt! Nu rødmer jeg helt, hihi .. 

Anmeld

12. juli 2011

Mettefpigen

Preghiera skriver:

Det er godt nok nogle dejlige billeder! Måske man selv skulle ofre lidt på sådan et rigtigt portræt?

Det kan være rigtig dyrt... Men synes helt sikkert det er pengene værd!  Man kan jo bruge det til rigtig mange ting....

Anmeld

12. juli 2011

Preghiera

Maemi skriver:

Ej, hvor er det sødt sagt! Nu rødmer jeg helt, hihi .. 

Anmeld

12. juli 2011

Preghiera

Mettefpigen skriver:

Det kan være rigtig dyrt... Men synes helt sikkert det er pengene værd!  Man kan jo bruge det til rigtig mange ting....

Jaaah det er jo rigtigt nok... Har faktisk også et par bekendte som er amatørfotografer (de tager nu RIGTIG gode billeder) det kunne sikkert være et fint kompromis

Anmeld

12. juli 2011

Mettefpigen

Preghiera skriver:

Jaaah det er jo rigtigt nok... Har faktisk også et par bekendte som er amatørfotografer (de tager nu RIGTIG gode billeder) det kunne sikkert være et fint kompromis

Jaa det kunne man helt sikkert  Altså vi fik taget en masse billeder og dem der så var gode (kunne være alt fra 20-30 billeder) ville han bruge.. Også fik vi alle billederne i farve, sort/hvid, brune nuancer også nogle rammer og det med regnvejr og 2 billeder i et... For 1000 kr  Det synes jeg var helt fair  Haha.. Plus at der så var rigtig mange gode billeder så var det bare ekstra super..

Anmeld

12. juli 2011

Preghiera

Mettefpigen skriver:

Jaa det kunne man helt sikkert  Altså vi fik taget en masse billeder og dem der så var gode (kunne være alt fra 20-30 billeder) ville han bruge.. Også fik vi alle billederne i farve, sort/hvid, brune nuancer også nogle rammer og det med regnvejr og 2 billeder i et... For 1000 kr  Det synes jeg var helt fair  Haha.. Plus at der så var rigtig mange gode billeder så var det bare ekstra super..

Hold da op, det var da også rigtigt billigt! Det kunne være at man skulle det så... har nu ellers mange dejlige "hjemme-billeder" af os. Nogengange er de ligeså fede, fordi de ikke er opstillede - elsker når man lige fanger et moment der bare siger ALT

Anmeld

12. juli 2011

Mettefpigen

Preghiera skriver:

Hold da op, det var da også rigtigt billigt! Det kunne være at man skulle det så... har nu ellers mange dejlige "hjemme-billeder" af os. Nogengange er de ligeså fede, fordi de ikke er opstillede - elsker når man lige fanger et moment der bare siger ALT

Jaa det har jeg også  Elsker billeder hvor man bare skaber sig tosset  hihi... Dem har jeg RIGTIG mange af

Anmeld

12. juli 2011

SussieThyssen

Preghiera skriver:

Måske et billede fra før i fik børn og forsikring, måske bare dit yndlingsbillede af dig og din mand eller måske lige taget på web-cam

Jeg kan starte:

Min kæreste og jeg i Rom (jeg boede dernede og han kom og besøgte mig) SÅ forelskede og SÅ ulykkelig da han skulle tilbage til DK Det er fra maj sidste år - mit yndlingsbillede af os

Kom frisk piger!

Jamen så får du da et af vores ynglingsbilleder.

Det er taget på vores bryllupsdag d. 6. juli 2007

Kærligst
Sussie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.