Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MaleneS2011baby<3 skriver: Her er skatten og jeg.. lige det eneste jeg havde på computeren, fra april i år til en barnedåb..
Her er skatten og jeg.. lige det eneste jeg havde på computeren, fra april i år til en barnedåb..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Preghiera skriver: Måske et billede fra før i fik børn og forsikring, måske bare dit yndlingsbillede af dig og din mand eller måske lige taget på web-cam Jeg kan starte: Min kæreste og jeg i Rom (jeg boede dernede og han kom og besøgte mig) SÅ forelskede og SÅ ulykkelig da han skulle tilbage til DK Det er fra maj sidste år - mit yndlingsbillede af os Kom frisk piger!
Måske et billede fra før i fik børn og forsikring, måske bare dit yndlingsbillede af dig og din mand eller måske lige taget på web-cam
Jeg kan starte:
Min kæreste og jeg i Rom (jeg boede dernede og han kom og besøgte mig) SÅ forelskede og SÅ ulykkelig da han skulle tilbage til DK Det er fra maj sidste år - mit yndlingsbillede af os
Kom frisk piger!
Hold da kæft, du er helt vildt smuk! Har tænkt meget på hvordan du mon så ud
Nicolinesmor170510 skriver: Din kæreste virker utrolig bekendt.. Hvor kommer i fra?
Din kæreste virker utrolig bekendt.. Hvor kommer i fra?
Kolding.?
MaleneS2011baby<3 skriver: Kolding.?
Nicolinesmor170510 skriver: Jeg ved det sgu!!!!Hans søster hedder Jannie? Jeg har gået i mødregruppe med hende.. Bom! Dér var den!
Jeg ved det sgu!!!!Hans søster hedder Jannie? Jeg har gået i mødregruppe med hende.. Bom! Dér var den!
Haha har lige skrevet brev, sad lige og så du havde et barn på et år, ligesom Julius..
Det første er taget i fredags, inden en af mine nære venners studenterfest og et andet er fra Spainen november 2010
Jeg elsker de to billeder!
Frøken J. skriver: Hold da kæft, du er helt vildt smuk! Har tænkt meget på hvordan du mon så ud
Hhihi taaak hvor er du sød - Og i lige måde sgu da!
Hehe, jaa jeg har jo gemt mig lidt, men lagde et par billeder ud i den der "det bedste af dig selv"-tråd ( https://www.baby.dk/debat/118001pi12/ordet-er-frit/det-bedste-af-dig-selv---.aspx), så kan ligeså godt gi' den gas nu
HeidiØ skriver: Det første fandt jeg lige, det er temmelig nyt - hvem sover bedst? haha! Og det andet er mit yndlingsbillede fra Tyskland, maj 2010
Det første fandt jeg lige, det er temmelig nyt - hvem sover bedst? haha!
Og det andet er mit yndlingsbillede fra Tyskland, maj 2010
Nåååååårh hvor er i søde på det der sove-billede Elsker at han ligger på din mave og at i holder i hånden
Maemi skriver: Det første er taget i fredags, inden en af mine nære venners studenterfest og et andet er fra Spainen november 2010 Jeg elsker de to billeder!
I er godt nok et lækkert par! Liiiige taget ud af et magasin, du
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128