hvad synes i om

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

Thalia

Anonym skriver:

vil stadg ammee, men måske en flaske me om dagen hvis man lige skal ud på en længere tur. det skader vel ikk ammningen

Det er helt op til dig selv, men der er en meget reel risiko for at du ødelægger din mælkeproduktion, og at du påvirker dit barns sutteteknik så amningen til sidst ødelægges.

Endelig skal du huske på at du spolerer en del af amningens alergimæssige fordele i samme øjeblik du giver erstatning, så hvis allergier, astma eller immunforsvarssvagheder er noget der findes i familien er MME ikke nødvendigvis det bedste valg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Thalia

Anonym skriver:

vil stadg ammee, men måske en flaske me om dagen hvis man lige skal ud på en længere tur. det skader vel ikk ammningen

Det er helt op til dig selv, men der er en meget reel risiko for at du ødelægger din mælkeproduktion, og at du påvirker dit barns sutteteknik så amningen til sidst ødelægges.

Endelig skal du huske på at du spolerer en del af amningens alergimæssige fordele i samme øjeblik du giver erstatning, så hvis allergier, astma eller immunforsvarssvagheder er noget der findes i familien er MME ikke nødvendigvis det bedste valg.

Anmeld

12. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det skader ikke, at give flaske, men du skal bare gøre op med dig selv, at du risikere, at jeres barn kun vil have flaske.

Jeg brød mig heller ikke om, at vise brystet frem når jeg skulle amme og fandt altid et diskret sted og have en storble over når jeg skulle amme.

Anmeld

12. juli 2011

MorEllen

Jeg gjorde som du siger -jeg gav mme når jeg var i byen, ikke fordi jeg syntes det var pinlig at amme offentlig, men fordi det var så mye bøvl med ammebrikke, og det tog alltid så lang tid. Så derfor var det nemmere at ha mme med, de aller aller flese steder er der jo tilgang til varmt vand eller en mikro nu for tiden Men det førte til at min melkeproduksjon aftok stille og rolig. Da pigen var 5 mnd havde jeg slett ikke nok længre, og nu får hun kun mme.

Gjør det du føler for, men vær obs på at din melkeproduksjon aftar..

Anmeld

12. juli 2011

Anonym trådstarter

jeg er bare i tvivl om jeg tør hvis nu ammningen stopper, og føler lidt andre og ens sp ser ned på en hvis man gør det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.