hvad synes i om

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.073 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. juli 2011

Anonym trådstarter

at supplerer ammningen med modermælkserstatning når man f.eks er ude i længere tid ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Thalia

Jeg forstår ikke helt hvorfor man skulle gøre det...

Altså er det fordi man er ude uden sin baby eller?

Anmeld

12. juli 2011

Anonym trådstarter

Thalia skriver:

Jeg forstår ikke helt hvorfor man skulle gøre det...

Altså er det fordi man er ude uden sin baby eller?

Ja eller hvis man er ude og ikk er meget for at amme offentligt

Anmeld

12. juli 2011

Tona

Jeg syntes man skal gøre som man selv finder rigtigst  

Jeg kunne kun amme i 5 dage, men i den tid havde jeg personligt ingen problemer med at amme offentligt. Men det er jo bare mig og folk er forskellige. Man skal gøre det man har det bedst med. Det vigtigste er at spisesituationen er hyggeligt for mor og barn hvad enten maden kommer fra bryst eller flaske syntes jeg. Og hvis man sidder og har det skidt med at amme offentligt er det måske ikke så hyggeligt?

Anmeld

12. juli 2011

Thalia

Anonym skriver:

Ja eller hvis man er ude og ikk er meget for at amme offentligt

Altså jeg ville ALDRIG give mine børn erstatning på det grundlag. Så hellere leje en god brystpumpe og malke ud så jeg kunne give min egen mælk i en flaske hvis jeg virkeligt havde issues omkring amning i offentlige rum.

Men generelt ville jeg ikke gide bøvle med det. Man kan nemt amme så diskret at ingen ser det overhovedet, det kræver bare lidt øvelse - og så er det altså en del nemmere end at sidde på en cafe og bede om at få flasker varmet.

Anmeld

12. juli 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

at supplerer ammningen med modermælkserstatning når man f.eks er ude i længere tid ?

Jeg syntes det er op til den enkelte ... Hvis du ikke er bange for at det kan sætte amningen i stå?! ... Ellers kan man jo malke ud, og give det i en flaske?

Anmeld

12. juli 2011

SaNiNa

Man skal helt sikkert gør hvad man føler for.

Jeg ammede helst ikke offenligt da jeg selv syntes det er for meget hvis der er mulighed for at gå ind i et andet rum eller sætte sig så ens barm ikke er til skue for alle.

Jeg fandt altid et stille hjørne eller et andet rum, hvis´det ikke kunne lade sig gøre dækkede jeg mig altid godt til, men en stofble over brystet og henover hovede på Nicklas.

Han spiste dog altid med en stofble henover hovede for at skærme af for omgivelserne.

Anmeld

12. juli 2011

Anonym trådstarter

vil stadg ammee, men måske en flaske me om dagen hvis man lige skal ud på en længere tur. det skader vel ikk ammningen

Anmeld

12. juli 2011

celkt

din mælkeproduktion kan falde af det, men bortset fra det syntes jeg det må være op til dig selv...

jeg startede på aftensskole da min den mindste var 5 uger, og derfor har hun de fleste aftenener jeg skulle afsted, - hver tirsdag, - fået en flaske erstatning af far. Nogen gange havde jeg nok til ta malke ud på forhånd, men det meste af tiden fungerede det fint nok med en flaske erstatning...

Anmeld

12. juli 2011

twiggi

Bare pas på den lilles mave, de får let ondt i maven når de pludselig får mme i steden for det de plejer.. Hvorfor malker du ikke ud?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.