Skråstol købes...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
12. juli 2011

Miss HH

Laulund87 skriver:

https://www.baby.dk/debat/120754pi1/babyudstyr/lamaze-legetoej-stokke-hynde-luksus-skraastol-og-kat.aspx#GoToMessage

Jeg har den her til salg

Tak jeg overvejer lige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

bøgelund

Hybjerg skriver:

Jeg kan desværre ikke se et billede?

jeg prøver igen..  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juli 2011

Miss HH

bøgelund1 skriver:

jeg prøver igen..  

Den er fin, vi har faktisk selv kigget på den  Hvad er det den koster fra ny? Og hvad skal i have hvis vi evt. selv henter?

Anmeld

12. juli 2011

bøgelund

Hybjerg skriver:

Den er fin, vi har faktisk selv kigget på den  Hvad er det den koster fra ny? Og hvad skal i have hvis vi evt. selv henter?

mener jeg gav 500 kr for den..  

vi kan sige 275 kr, og så mødes vi på halvvejen. så i ikke skal køre helt så langt..  

Anmeld

12. juli 2011

Miss HH

bøgelund1 skriver:

mener jeg gav 500 kr for den..  

vi kan sige 275 kr, og så mødes vi på halvvejen. så i ikke skal køre helt så langt..  

Alle tiders, jeg vender det lige med manden

Anmeld

12. juli 2011

bøgelund

Hybjerg skriver:

Alle tiders, jeg vender det lige med manden

det er bare i orden..  

Anmeld

12. juli 2011

2babygirls

Hybjerg skriver:

Hej søde

Vi har faktisk godt kigget på den, men kunne ikke finde ud af om den var "for" billig - den er jo meget enkelt når man ser alle de andre modeller. Men den er måske ganske udmærket, for så kan vi da sagtens nøjes med den - og hvis hønemor Tina siger god for den, så tør jeg godt

Jeg brugte den først fra 4-6 mdr, så ynglen ikke skulle opfostres i den Men til når de skal begynde at spise var den længe fin. Men skal jeres prinsesse i den fra start af ville jeg vælge en med flere funktioner. Bilka har en til omkring samme pris som kan ligges helt flad til op i 90 graders stilling. Den havde en fra min mødregruppe.

Anmeld

12. juli 2011

Miss HH

Tina&Martin skriver:

Jeg brugte den først fra 4-6 mdr, så ynglen ikke skulle opfostres i den Men til når de skal begynde at spise var den længe fin. Men skal jeres prinsesse i den fra start af ville jeg vælge en med flere funktioner. Bilka har en til omkring samme pris som kan ligges helt flad til op i 90 graders stilling. Den havde en fra min mødregruppe.

Tak det er noteret  men nej jeg regner nu ikke med at hun allerede skal i den lige fra start, er de ikke næsten for skrøbelige til det?

Anmeld

12. juli 2011

2babygirls

Hybjerg skriver:

Tak det er noteret  men nej jeg regner nu ikke med at hun allerede skal i den lige fra start, er de ikke næsten for skrøbelige til det?

JO, det synes jeg.. Madeleine lå på baby skies madrassen i meeeeget lang tid, når hun skulle med på badeværelset og sådan noget. De har jo bedst af at ligge fladt.

Anmeld

17. juli 2011

filucaogclaudia

Har den røde fra Baby Bjørn, Rød på den ene side, blå på den anden. til 500 kr.

Rigtig god at vippe med foden, sender billed, hvis du er interesseret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.