Skråstol købes...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.128 visninger
31 svar
0 synes godt om
12. juli 2011

Miss HH

Ligger nogen inde med en skråstol de vil sælge må i meget gerne vedhæfte billede og pris

Vi venter en lille pige, så den må gerne være "Piget" eller bare neutral - helst neutral faktisk, og så skal den være fra et ikke-ryger hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

cecilie1984

Hybjerg skriver:

Ligger nogen inde med en skråstol de vil sælge må i meget gerne vedhæfte billede og pris

Vi venter en lille pige, så den må gerne være "Piget" eller bare neutral - helst neutral faktisk, og så skal den være fra et ikke-ryger hjem

jeg har denne til salg.

det er både en skråstol og en sækkestol

der medfølger både baby indsats og alm indsats.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. juli 2011

Miss HH

cecilie1984 skriver:

jeg har denne til salg.

Den er godt nok lækker, men jeg søger en mere "alm." som er nem at tage med når man skal nogle steder - men tak

Anmeld

12. juli 2011

2babygirls

Hybjerg skriver:

Hej Smukke.
Vi har denne her fra babysam, bare i rød. når den var så billig synes vi godt den måtte være rød

http://www.babysam.dk/pluto-skraastol-black.aspx

Anmeld

12. juli 2011

Fru Nielsen

cecilie1984 skriver:

jeg har denne til salg.

Hvad skal du have for den????

Anmeld

12. juli 2011

cnmigo

Jeg har den her:

Walt Disney skråstol - Den ene ting som skal hænge ned mangler. Buen kan tages af. Skal lige vaskes - ellers i god stand.
Pris 150 kr. Skal afhentes.

Anmeld

12. juli 2011

cecilie1984

Hybjerg skriver:

Den er godt nok lækker, men jeg søger en mere "alm." som er nem at tage med når man skal nogle steder - men tak

bare helt i orden

Anmeld

12. juli 2011

bøgelund

ellers har jeg en skråstol.. mener den er fra babydan.. den har været brugt til et barn, og er neutralfarver..

Anmeld

12. juli 2011

cecilie1984

Fru Nielsen skriver:

Hvad skal du have for den????

hej

jamen nyprisen var 1100 og den er brugt til 1 barn i et par mdr.

men er åben for bud, du er meget velkommen til at komme med et bud på den. Får den ikke brugt til lillesøster da vi også har 2 andre skråstole som vi hellere vil bruge. Så den fylder egentlig bare.

Anmeld

12. juli 2011

Fru Nielsen

cecilie1984 skriver:

hej

jamen nyprisen var 1100 og den er brugt til 1 barn i et par mdr.

men er åben for bud, du er meget velkommen til at komme med et bud på den. Får den ikke brugt til lillesøster da vi også har 2 andre skråstole som vi hellere vil bruge. Så den fylder egentlig bare.

Ej, jeg vil helst ikke komme med bud.... Så syntes du skal komme med en pris, også tager vi den derfra? Står egentlig ikke og mangler of rvi har en, men blev lige forelsket... Men kom du nu med en rigtig go pris, kunne det jo være?... hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.