Overraskelse til kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

Sujan

aya-zia skriver:

pyyyha kender det alt for godt.... min kæreste arbejder også i nogre... han er dog hjemme 3 dage hver anden uge...

Uh det var ikke meget.. Jeg er dog så heldig at han arbejder 21 dage og er hjemme 9 dage. Det er lang tid af gangen, men når han så er hjemme kan vi nå det mere.. Er vel ikke meget man når på 3 dage hvis man lige skal have kvalitetstid, besøge venner og familie og hvad der ellers kunne være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

aya-zia

Sujan skriver:

Uh det var ikke meget.. Jeg er dog så heldig at han arbejder 21 dage og er hjemme 9 dage. Det er lang tid af gangen, men når han så er hjemme kan vi nå det mere.. Er vel ikke meget man når på 3 dage hvis man lige skal have kvalitetstid, besøge venner og familie og hvad der ellers kunne være

nej det er ik meget... + vi har jo også 2 unger vi gerne vil ha tid til alene også....

men vi prøver så godt vi kan at få tingene til at passe sammen... men der er desværrer ik meget tid til hinanden

Anmeld

12. juli 2011

Putomanen

Hvor er det bare sødt af dig! Enormt betænksomt gjort, synes jeg  Jeg er sikker på, at han vil blive rigtig glad for det, når han er så langt væk fra dig og det, han kender!

Anmeld

12. juli 2011

MelikkazMoar

Sujan skriver:

Min kæreste arbejder i Norge.. I går var han lidt trist, træt og savnede det herhjemme..

Så i dag har jeg handlet og lavet en pakke, som jeg sender til ham i morgen.. Den indeholder hans yndlingsslik, et bilblad, og en stor bamse (fordi han siger han savner en at holde om, om natten)

Ih jeg håber han bliver glad.. Eller er det måske lidt plat? Jeg ville i hvert fald blive glad for en pakke. Nu håber jeg bare at han modtager den:-)

super sød tanke selvfølgelig bliver han glad for den

Anmeld

12. juli 2011

.....

Synes at det er en rigtig god idé med den pakke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.