Overraskelse til kæresten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

Sujan

Min kæreste arbejder i Norge.. I går var han lidt trist, træt og savnede det herhjemme..

Så i dag har jeg handlet og lavet en pakke, som jeg sender til ham i morgen.. Den indeholder hans yndlingsslik, et bilblad, og en stor bamse (fordi han siger han savner en at holde om, om natten)

Ih jeg håber han bliver glad.. Eller er det måske lidt plat? Jeg ville i hvert fald blive glad for en pakke. Nu håber jeg bare at han modtager den:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

trunte89

På ingen måde plat. Synes, at det er en super sød tanke. Er sikker på, at han bliver rigtig glad

Anmeld

11. juli 2011

K&S

Sujan skriver:

Min kæreste arbejder i Norge.. I går var han lidt trist, træt og savnede det herhjemme..

Så i dag har jeg handlet og lavet en pakke, som jeg sender til ham i morgen.. Den indeholder hans yndlingsslik, et bilblad, og en stor bamse (fordi han siger han savner en at holde om, om natten)

Ih jeg håber han bliver glad.. Eller er det måske lidt plat? Jeg ville i hvert fald blive glad for en pakke. Nu håber jeg bare at han modtager den:-)

Du er en skøn kæreste, jeg er sikker på, at han vil blive MEGET glad for pakken

Anmeld

11. juli 2011

musse1

Sujan skriver:

hvor er det dog sødt af dig, sådan og sende ham en pakke, er helt sikker på han bliver rigtig glad for den, og for at du gjorde det.

Anmeld

11. juli 2011

Mor-til-asta-09

Sujan skriver:

super sød tanke, og selvfølgelig bliver han glad for den.. for han ved jo du har sendt den af kærlighed og forståelse

Anmeld

11. juli 2011

Isabella_mor

Sujan skriver:

Det er sødt.... det minder om da jeg var på feriekoloni, der fik vi også slik hjemmefra.. (men der var nogen der stjal mit slik )

Anmeld

11. juli 2011

Sujan

isabellamor skriver:

Det er sødt.... det minder om da jeg var på feriekoloni, der fik vi også slik hjemmefra.. (men der var nogen der stjal mit slik )

Ja er også noget jeg kan huske, fra jeg gik på efterskole:-)

Var nu hyggeligt

Anmeld

11. juli 2011

Sujan

Tak:-)

Håber bare den når frem..

Man kan godt glide lidt fra hinanden, når den ene arbejder i udlandet og den anden sidder med det hele derhjemme.. Så håber at dette giver lidt gnist og glæde igen:-)

Anmeld

11. juli 2011

aya-zia

Sujan skriver:

Tak:-)

Håber bare den når frem..

Man kan godt glide lidt fra hinanden, når den ene arbejder i udlandet og den anden sidder med det hele derhjemme.. Så håber at dette giver lidt gnist og glæde igen:-)

pyyyha kender det alt for godt.... min kæreste arbejder også i nogre... han er dog hjemme 3 dage hver anden uge...

Anmeld

11. juli 2011

henh01

min kæreste var engang på arbejde i en periode hvor han arbejdede RIGTIG meget. Han skrev at han savnede at være hjemme osv.Jeg pakkede begge unger og en kurv (altså ikke ungerne i kurven, haha) med leje film, slik, sodavand og des lige. Jeg kan love dig for den faldt i god jord..

Jeg er sikker på din mand også bliver meget meget glad,.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.