PrinsesseSlot

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

sandorff

hvor er det flot! min datter har også "bestilt" et prinsesseslot til sin fødselsdag. hvordan man laver tårnene, det er mig en gåde, hvaf gjorde du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Englebassen82

sandorff skriver:

hvor er det flot! min datter har også "bestilt" et prinsesseslot til sin fødselsdag. hvordan man laver tårnene, det er mig en gåde, hvaf gjorde du?

Jeg brugte 2 paprør fra staniol... Ellers kan man bruge køkkenrullepap... Betrækker det med fondant og så har su tårne..

Anmeld

15. juli 2011

Englebassen82

15. juli 2011

fif

Englebassen82 skriver:

Prinsesseslot..

Mia blev 4 år og derfor skulle der da et lyserødt Prinsesseslot til...

Det var jo hvad damen ønskede...

Fik oprettet det andet i anonym, ved ikke lige hvad der skete, men her får i billederne...

Ej, hvor er den kage bare flot!!! den er rigtig fin....

Anmeld

15. juli 2011

Englebassen82

fif skriver:

Ej, hvor er den kage bare flot!!! den er rigtig fin....

Tak.

Anmeld

15. juli 2011

Ayasmor

Er du vimmer hvor er den sød.. min datter ville blive helt vild med sådan en kage.. Er det toiletruller, og køkkenruller du har i tårnene?

Anmeld

15. juli 2011

Englebassen82

Ayasmor skriver:

Er du vimmer hvor er den sød.. min datter ville blive helt vild med sådan en kage.. Er det toiletruller, og køkkenruller du har i tårnene?

Jeg har staniol ruller, syntes de er lidt tykkere og mere stabile...

Ja min datter har også bestilt en når hun har fødseksdag, men den skal være lilla... hehe

Anmeld

15. juli 2011

Ayasmor

Englebassen82 skriver:

Jeg har staniol ruller, syntes de er lidt tykkere og mere stabile...

Ja min datter har også bestilt en når hun har fødseksdag, men den skal være lilla... hehe

Super.. godt tip.. vil jeg lige huske til en anden gang.. Min datter er også mere en lilla pige.. eller også er det hendes mor der er..

Anmeld

15. juli 2011

Englebassen82

Ayasmor skriver:

Super.. godt tip.. vil jeg lige huske til en anden gang.. Min datter er også mere en lilla pige.. eller også er det hendes mor der er..

hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.