PrinsesseSlot

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.520 visninger
28 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

Englebassen82

Prinsesseslot..

Mia blev 4 år og derfor skulle der da et lyserødt Prinsesseslot til...

Det var jo hvad damen ønskede...

Fik oprettet det andet i anonym, ved ikke lige hvad der skete, men her får i billederne...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

WOW - et flot prinsesseslot

Anmeld

11. juli 2011

Dot D

Så får du den her også

Fint slot Hvordan har du lavet diamanterne?

Anmeld

11. juli 2011

Englebassen82

MoarHvidovre skriver:

WOW - et flot prinsesseslot

Tak skal du ha.

Anmeld

11. juli 2011

Englebassen82

Dot D skriver:

Så får du den her også

Fint slot Hvordan har du lavet diamanterne?

Hehe ved ikke lige hvad der gik galt med det første indlæg... Men jeg svarer dig her også...

Jeg har lavet dem vha Isomalt og vand... Faktisk ikke så svært, men det er vigtigt man har termometer, ellers kan det være svært at ramme massen INDEN den begynder at blvie gul....

Anmeld

11. juli 2011

Dot D

Englebassen82 skriver:

Hehe ved ikke lige hvad der gik galt med det første indlæg... Men jeg svarer dig her også...

Jeg har lavet dem vha Isomalt og vand... Faktisk ikke så svært, men det er vigtigt man har termometer, ellers kan det være svært at ramme massen INDEN den begynder at blvie gul....

Ok, er der et blandingsforhold? Og tror du man kan farve dem med pastafarven? Kan ske jeg skal finde noget Isomalt et sted, er det apoteket?

Sikke alle de spørgsmål jeg kan sende afsted til dig i dag

Anmeld

11. juli 2011

Englebassen82

Dot D skriver:

Ok, er der et blandingsforhold? Og tror du man kan farve dem med pastafarven? Kan ske jeg skal finde noget Isomalt et sted, er det apoteket?

Sikke alle de spørgsmål jeg kan sende afsted til dig i dag

Man kan godt farve med pastafarven.... Det har jeg ihvertfald fået at vide, men har ikke selv prøvet...

Jeg købte Isomalt i Roskilde hos Sofisticake.... og hun får det fra specialkøbmanden... Men ja apoteket måske..

Blandingsforhold er 1 kop isomalt til 1/3 kop vand... Det var ihvertfald det jeg brugte...

Isomalten skal kun lige gøres våd af vandet og ikke svømme rundt...

Tror det var svar på dine spørgsmål...

Er glad for at jeg kan svare på dine spørgsmål 

Anmeld

11. juli 2011

Dot D

Englebassen82 skriver:

Man kan godt farve med pastafarven.... Det har jeg ihvertfald fået at vide, men har ikke selv prøvet...

Jeg købte Isomalt i Roskilde hos Sofisticake.... og hun får det fra specialkøbmanden... Men ja apoteket måske..

Blandingsforhold er 1 kop isomalt til 1/3 kop vand... Det var ihvertfald det jeg brugte...

Isomalten skal kun lige gøres våd af vandet og ikke svømme rundt...

Tror det var svar på dine spørgsmål...

Er glad for at jeg kan svare på dine spørgsmål 

Mange tak.

Så må det vist prøves af en dag.. Har jo laaaaaaaaaang ferie, så mon ikke der kunne blive en dag til det

Anmeld

11. juli 2011

Englebassen82

Dot D skriver:

Mange tak.

Så må det vist prøves af en dag.. Har jo laaaaaaaaaang ferie, så mon ikke der kunne blive en dag til det

Jo helt sikkert og det tager ikke så lang tid og når først man kommer i gang vil man bare fortsætte... Jeg vil afprøve at lave den lille klassiske Baby, den i siliconeformen.. ud af isomalt... Det er min næste afprøvningsprojekt...

God fornøjelse..

Anmeld

11. juli 2011

Dot D

Englebassen82 skriver:

Jo helt sikkert og det tager ikke så lang tid og når først man kommer i gang vil man bare fortsætte... Jeg vil afprøve at lave den lille klassiske Baby, den i siliconeformen.. ud af isomalt... Det er min næste afprøvningsprojekt...

God fornøjelse..

Kan det egentligt spises? Har ikke hørt om det før nu Lyder som et spændende projekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.