Villads 6 måneder :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

Isabella_mor

Maja_4000 skriver:

Åh nej

Håber han kommer sig hurtigt !

det håber jeg også,., jeg ved sgu ikke hvad det er, håber lidt det bare er tænder. men han har også temmelig røde kinder. og tænker lussingesyge. men det giver somregel ikke feber. så er lidt.!!  så jeg tager hans temperatur når jeg skifter ham. nu sover han, håber han sover igennem. og at han har det bedre i morgen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Mother-love

isabellamor skriver:

nu er han 6 måneder gammel...

min store dreng... jamen skal du da ikke bare til at have dig din egen lejlighed... ikk blive så stor... 

Det går rigtig godt herhjemme hos familien Poul-/Jensen...  vi hygger, pjatter, larmer, skriger, hviner, griner, sidder, leger, smiler, står lidt, spiser lidt grød, og lidt mos, og snart øllebrød.  (mig )

han er simeplthen det NEEEEEMMMEESTE barn... og han græder aldrig bare for at græde han er ikke en pyller, og han er faktisk temmelig evigglad. og smiler og griner bare af en lille pruttelyd, eller når mor nyser...

hvor er tiden gået stærkt og alligevel ikke. for når jeg tænker tilbage på den dag jeg lå der på briksen og var igang med at blive skåret op og den efterfølgende tid på sygehuset, føltes faktisk som LONG GONE.. 

jeg ved endnu ikke hvor meget han vejer eller hvor lang han er.... han var ved lægen ved 5 mdrs ungersøgelsen.. 70 cm og 8 kilo... jeg syntes kun han er blevet større... så nu får vi se

idag kommer hans moster til halvårs fødselsdag, vi skal bare drikke kaffe.. det gør vi tit... og han ELSKER sin moster.. og vores hund..

men dagen i dag startede FORFÆRDELIGT... jeg skulle give ham havregrød og jeg ville sætte ham i højstolen (det gør han KUN når han spiser) og det fungere fint.. han er blevet for interesseret i alle mulige andre ting når han sidder på skødet og spiser og når far ik er hjemme så er højstolen den eneste løsning... skråstolen er noget lort.... så ja. 

men da jeg skulle sætte ham i højstolen faldt han bagover da jeg skulle rette hans fødder ind hvor de skulle være, og GONK, så slår bassemanden hovedet lige ned i bordkanten. jeg fik en KÆMPE knude i maven og han begyndte at græde så op til mor og hen på sengen og trøste og trøste. heldigvis efter 1-2 minutter gik vi ud og kiggede i spejlet det elsker han og så grinte han bare over hele hovedet... så det var bare skønt at det ikke gjorde mere ondt..

VAT OG BOBLEPLAST JA TAK. det vil jeg gerne låne noget af.....

men i skal ikke snydes for at se de smukkeste blå øjne i hele verden... og så er det endda hans 

hav en dejlig dag de damer.. 

hvor er han bare kær.. rigtig dejlige billeder...

Anmeld

13. juli 2011

Isabella_mor

michelledam skriver:

hvor er han bare kær.. rigtig dejlige billeder...

taaak ja han er sød.. når han ikke er syg... så er han trist... og ked.. øv

Anmeld

13. juli 2011

Sakris

Ej hvor er han skøn, STORE DRENG! Og sikke et dejligt positivt indlæg. Min Isabella fik lige hovedet i klemme i rygstøtten af barnevognen i sidste uge, og det var også et tidspunkt jeg havde lyst til at pakke hende ind i vat og bobleplast! Sådan skal det vidst bare været!

Anmeld

13. juli 2011

Isabella_mor

Sakris skriver:

Ej hvor er han skøn, STORE DRENG! Og sikke et dejligt positivt indlæg. Min Isabella fik lige hovedet i klemme i rygstøtten af barnevognen i sidste uge, og det var også et tidspunkt jeg havde lyst til at pakke hende ind i vat og bobleplast! Sådan skal det vidst bare været!

det er bare slet ikke sjovt når de kommer til skade... man føler sig sgu så skide dårlig som mor. men man kan jo heller ikke være opmærksom konstant... de er jo vilde de unger..og vrider sig ud af ens hænder nogengange... villads er hvertfald mega stærk.. han kan sikkert slå mig i at lægge arm når han er et år.. haha

Anmeld

13. juli 2011

Sakris

isabellamor skriver:

det er bare slet ikke sjovt når de kommer til skade... man føler sig sgu så skide dårlig som mor. men man kan jo heller ikke være opmærksom konstant... de er jo vilde de unger..og vrider sig ud af ens hænder nogengange... villads er hvertfald mega stærk.. han kan sikkert slå mig i at lægge arm når han er et år.. haha

Haha, ja det er utroligt. Jeg synes det er vildt at jeg stadig har hår på hovedet, når jeg tænker på hvor nade det gør når hun trækker i det. Jeg forstår ikke et lille barn kan have så mange kræfter!

Iøvrigt en god idé med rundtur i sin egen by! 

Anmeld

13. juli 2011

Isabella_mor

Sakris skriver:

Haha, ja det er utroligt. Jeg synes det er vildt at jeg stadig har hår på hovedet, når jeg tænker på hvor nade det gør når hun trækker i det. Jeg forstår ikke et lille barn kan have så mange kræfter!

Iøvrigt en god idé med rundtur i sin egen by! 

haha.. det er sjovt.. villads ELSKER mit hår.. han hiver ikke i det han nusser det og mærker det mellem fingrene... det gjorde hans far også som barn ved sin egen mor.. og han suttede også på det  det får villads så ikke lov til hos mig fordi at jeg har det farvet rødt og det smitter af når det er fugtigt..  men også fordi at man ikke skal sutte på hår.. men det er da dejligt når han nusser mit hår...

Anmeld

13. juli 2011

Mother-love

isabellamor skriver:

taaak ja han er sød.. når han ikke er syg... så er han trist... og ked.. øv

øv da... vi har også lidt sove problemer med Isabella.. og så har hun en dum venstre side i nakken.. hun har mange problemer med den, så hun er så ulykkelig

Anmeld

13. juli 2011

Isabella_mor

michelledam skriver:

øv da... vi har også lidt sove problemer med Isabella.. og så har hun en dum venstre side i nakken.. hun har mange problemer med den, så hun er så ulykkelig

nårrrhhhh.... trææælst.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.