Villads 6 måneder :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.650 visninger
38 svar
0 synes godt om
11. juli 2011

Isabella_mor

nu er han 6 måneder gammel...

min store dreng... jamen skal du da ikke bare til at have dig din egen lejlighed... ikk blive så stor... 

Det går rigtig godt herhjemme hos familien Poul-/Jensen...  vi hygger, pjatter, larmer, skriger, hviner, griner, sidder, leger, smiler, står lidt, spiser lidt grød, og lidt mos, og snart øllebrød.  (mig )

han er simeplthen det NEEEEEMMMEESTE barn... og han græder aldrig bare for at græde han er ikke en pyller, og han er faktisk temmelig evigglad. og smiler og griner bare af en lille pruttelyd, eller når mor nyser...

hvor er tiden gået stærkt og alligevel ikke. for når jeg tænker tilbage på den dag jeg lå der på briksen og var igang med at blive skåret op og den efterfølgende tid på sygehuset, føltes faktisk som LONG GONE.. 

jeg ved endnu ikke hvor meget han vejer eller hvor lang han er.... han var ved lægen ved 5 mdrs ungersøgelsen.. 70 cm og 8 kilo... jeg syntes kun han er blevet større... så nu får vi se

idag kommer hans moster til halvårs fødselsdag, vi skal bare drikke kaffe.. det gør vi tit... og han ELSKER sin moster.. og vores hund..

men dagen i dag startede FORFÆRDELIGT... jeg skulle give ham havregrød og jeg ville sætte ham i højstolen (det gør han KUN når han spiser) og det fungere fint.. han er blevet for interesseret i alle mulige andre ting når han sidder på skødet og spiser og når far ik er hjemme så er højstolen den eneste løsning... skråstolen er noget lort.... så ja. 

men da jeg skulle sætte ham i højstolen faldt han bagover da jeg skulle rette hans fødder ind hvor de skulle være, og GONK, så slår bassemanden hovedet lige ned i bordkanten. jeg fik en KÆMPE knude i maven og han begyndte at græde så op til mor og hen på sengen og trøste og trøste. heldigvis efter 1-2 minutter gik vi ud og kiggede i spejlet det elsker han og så grinte han bare over hele hovedet... så det var bare skønt at det ikke gjorde mere ondt..

VAT OG BOBLEPLAST JA TAK. det vil jeg gerne låne noget af.....

men i skal ikke snydes for at se de smukkeste blå øjne i hele verden... og så er det endda hans 

hav en dejlig dag de damer.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

2babygirls

Tillykke med din store dreng. Vi brgyndte altså også med tripp trapp'en da hun blev 6 mdr for hun kunne sleeet ikke koncenterer sig i den hoppe skråstol, den var for sjov.

Du er nu nærig med billeder af ham den lækre baby!!!

Anmeld

11. juli 2011

Isabella_mor

Tina&Martin skriver:

Tillykke med din store dreng. Vi brgyndte altså også med tripp trapp'en da hun blev 6 mdr for hun kunne sleeet ikke koncenterer sig i den hoppe skråstol, den var for sjov.

Du er nu nærig med billeder af ham den lækre baby!!!

haha... ja men jeg fangede også nogle rimelig ringe nogle

jeg kan da godt komme med nogle flere

fra forleden hvor vi var på touristtur i vores egen by 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. juli 2011

fif

isabellamor skriver:

hehe feedt hår, på det første billed blæser lidt i vinden hihi...

Anmeld

11. juli 2011

Isabella_mor

fif skriver:

hehe feedt hår, på det første billed blæser lidt i vinden hihi...

hehe ja det var en dejlig solskinsdag, med vind... vi var ude og sejle med busbådene.

Anmeld

11. juli 2011

2babygirls

isabellamor skriver:

Pyt med det, bare flash dem her!!!

Gode billeder, især der hvor han har vind i håret

Anmeld

11. juli 2011

fif

isabellamor skriver:

hehe ja det var en dejlig solskinsdag, med vind... vi var ude og sejle med busbådene.

Hmm lyder da sjovt.. Hvor bor du henne af?

Anmeld

11. juli 2011

Isabella_mor

fif skriver:

Hmm lyder da sjovt.. Hvor bor du henne af?

i københavn... så der er masser at lege tourist med

Anmeld

11. juli 2011

Isabella_mor

Tina&Martin skriver:

Pyt med det, bare flash dem her!!!

Gode billeder, især der hvor han har vind i håret

hehe...  total praletråd  

Anmeld

11. juli 2011

fif

isabellamor skriver:

i københavn... så der er masser at lege tourist med

Jaa, det må man da sige.. jeg bor osse i Kbh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.