nu er han 6 måneder gammel...

min store dreng... jamen skal du da ikke bare til at have dig din egen lejlighed... ikk blive så stor... 
Det går rigtig godt herhjemme hos familien Poul-/Jensen... vi hygger, pjatter, larmer, skriger, hviner, griner, sidder, leger, smiler, står lidt, spiser lidt grød, og lidt mos, og snart øllebrød.
(mig
)
han er simeplthen det NEEEEEMMMEESTE barn... og han græder aldrig bare for at græde han er ikke en pyller, og han er faktisk temmelig evigglad. og smiler og griner bare af en lille pruttelyd, eller når mor nyser...
hvor er tiden gået stærkt og alligevel ikke. for når jeg tænker tilbage på den dag jeg lå der på briksen og var igang med at blive skåret op og den efterfølgende tid på sygehuset, føltes faktisk som LONG GONE..
jeg ved endnu ikke hvor meget han vejer eller hvor lang han er.... han var ved lægen ved 5 mdrs ungersøgelsen.. 70 cm og 8 kilo... jeg syntes kun han er blevet større... så nu får vi se 
idag kommer hans moster til halvårs fødselsdag, vi skal bare drikke kaffe.. det gør vi tit... og han ELSKER sin moster.. og vores hund..
men dagen i dag startede FORFÆRDELIGT... jeg skulle give ham havregrød og jeg ville sætte ham i højstolen (det gør han KUN når han spiser) og det fungere fint.. han er blevet for interesseret i alle mulige andre ting når han sidder på skødet og spiser og når far ik er hjemme så er højstolen den eneste løsning... skråstolen er noget lort.... så ja.
men da jeg skulle sætte ham i højstolen faldt han bagover da jeg skulle rette hans fødder ind hvor de skulle være, og GONK, så slår bassemanden hovedet lige ned i bordkanten. jeg fik en KÆMPE knude i maven og han begyndte at græde så op til mor og hen på sengen og trøste og trøste. heldigvis efter 1-2 minutter gik vi ud og kiggede i spejlet det elsker han og så grinte han bare over hele hovedet... så det var bare skønt at det ikke gjorde mere ondt..
VAT OG BOBLEPLAST JA TAK. det vil jeg gerne låne noget af.....
men i skal ikke snydes for at se de smukkeste blå øjne i hele verden... og så er det endda hans 
hav en dejlig dag de damer..