Binamor, EEEELSKER dit indlæg.
Jeg ammede min datter til hun var 1 1/2 år, og ammer stadig min søn. Han er lige blevet 1 år...
Læste for noget tid siden at en forsker havde fundet ud af at det sundeste var hvis man FULDAMMEDE sit barn til det var 3 år! Altså intet andet føde...
Min søster ammede sine 3 piger til de var 3 år. Jeg syntes dog at de skal have til de er 1 1/2 år. Syntes det er et stort hoved at ligge og amme :-)
Men vi er lige startet på at prøve at vænne Daniel af med natamningen da han tit bare ville sove med brystet i munden, han bruger ikke sut el flaske. Vi flyttede hans tremmeseng ( som han ikke er vant til, han har altid sovet ved siden af mig) ind i stuen, så har min mand taget over og lagt ham. Det tog 2 timer første gang han blev lagt, min mand tog ham op, trøstede ham, gav ham en tår vand, kyssede ham og sagde godnat MANGE gange. Men tilsidst lagde han sig ned og sov :-) Han vågnede de 2 første nætter præcis kl 02.40. Altså kun én gang. Og der ammede jeg ham selvfølgelig, og JEG kunne derefter lægge ham tilbage i tremmesengen uden problemer. Syntes det er vildt... I nat har han været vågen 5 gange, men han har haft lidt ondt i maven.
Tinasmor, man børster jo tænderne på de små.
Undskyld hvis det er rodet, har lidt travlt. Syntes bare at Binamor's indlæg er såååå skønt! Husk vi har kun vores små børn kort tid, pludselig er deres barndom væk og de er flyttethjemmefra! De er små børn så kort tid, og pludselig gider de altså ikke ligge og putte i vores seng, overkysset og krammes mere.
Jeg bliver en smule rørstrømst bare ved tanken om de skal flytte hjemmefra. Den anden dag snakkede Dicte og jeg om det at flytte hjemmefra. Hun er 4... Hun fortalte mig at det ville hun aldrig. Jeg satte hende på "pause", løb ind efter vidiokameraet og bad hende sige det igen :-) Så nu har jeg det på bånd. Min datter bliver boede hjemme altid :-)
Nå, det blev vist lige lidt mere end en sludder for en sladder.
God dag til jer, og jeres børn :-)