Gabriella var 17 måneder da hun ikke spiste mere om naatten. madelina er 11 måneder men regner med her om en måned eller 2 at se og vi kan komme igennem uden. 6 måneder er imo alt for lille
jeg sover sammen men mine unger så det er rimeligt nemt at hive op i trøjen, men ved godt det er hårdt at skulle op og amme men fight..
det er en misforstået skandinavisk (dansk?) ting at stoppe så hurtigt. det er ikke for barnets bedste. kun morens (arbejde/frihed/søvn). og ja i mange tilfælde betyder det at det er det bedste for alle. men går man efter at følge barnets behov så nej. stop ikke før baby stopper eller er langt ældre. jeg er så i den anden grøft hvad manges hodlninger er men jeg går efter tryghed/kærlighed før alt andet. jeg sys også børn burde blive længere i soveværelset. var det en abeunge man flyttede om natten kan det for den føles som en nærdødsoplevelse at blive lagt uden mor og far i nærheden. duften, lydende, beskyttelsen. men sover baby fint uden jer og ikke græder, så herre gud
men som sagt. jeg sys du skal forsætte
Anmeld