Totalt lækker sommerkjole / tunika

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2011

Skouboe

lion skriver:

Jeg har fået syet lidt.

Jeg har fået syet en soparkedragt og hue i str. 56.

Babytøj Det er så bedårende i de størrelser, jeg har bare ikke rigtigt tålmodigheden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Mi

Skouboe skriver:

Det tager rigtig lang tid at opsnuse det lækre stof, og det er ikke specielt billigt, det har du ret i. Slet ikke når der kommer toldgebyr og importmoms på også

Men man kan bare ofte finde lækkert stof, der slet ikke kan købes herhjemme.

Ja, jeg kan godt se at det du syr i, ikke lige kommer fra stof2000, og det gør tøjet endnu federe.

Anmeld

12. juli 2011

Skouboe

Mi skriver:

Ja, jeg kan godt se at det du syr i, ikke lige kommer fra stof2000, og det gør tøjet endnu federe.

Det synes jeg også og der er sådan en kæmpe stor verden af totalt lækre stoffer og det er bare rigtigt få af dem, der kommer til lille danmark.

Ikke at forklejne hverken stof&stil eller stof2000 - de har lækkert stof til rimelige priser... det er jeg bare ikke den eneste der synes og jeg er typen der er nørdet nok til at se sådan noget.

Anmeld

12. juli 2011

lion

Skouboe skriver:

Babytøj Det er så bedårende i de størrelser, jeg har bare ikke rigtigt tålmodigheden

Det kan jeg godt forstå. Jeg var også ved at miste min. Især fordi beskrivelsen sagde jeg skulle slå trykknaaperne i mellem benene for tidligt, så de endte med at være i vejen.

Anmeld

12. juli 2011

Karo

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.