Totalt lækker sommerkjole / tunika

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.248 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

Skouboe

Jeg er lige blevet færdig med denne totalt lækre sommerkjole syet i stof fra Riley Blakes "Summersong" kollektion.

Du kan købe en kjole i dette fantastiske stof for 300 kr og som tunika for 225 kr. Dertil kommer porto.

Du kan frit mixe de 5 stoffer jeg har, men vær opmærksom på at jeg ikke har så meget så det er først til mølle.

Køber du 3 i samme størrelse (det er ligegyldigt om det er kjole eller tunika og korte eller lange ærmer) får du 15% rabat.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

lion

Skouboe skriver:

Jeg er lige blevet færdig med denne totalt lækre sommerkjole syet i stof fra Riley Blakes "Summersong" kollektion.

Du kan købe en kjole i dette fantastiske stof for 300 kr og som tunika for 225 kr. Dertil kommer porto.

Du kan frit mixe de 5 stoffer jeg har, men vær opmærksom på at jeg ikke har så meget så det er først til mølle.

Køber du 3 i samme størrelse (det er ligegyldigt om det er kjole eller tunika og korte eller lange ærmer) får du 15% rabat.

Lækker kjole og fedt stof

Anmeld

11. juli 2011

Mi

Elsker den og EEEEELSKER stoffet

Anmeld

11. juli 2011

Skouboe

lion skriver:

Lækker kjole og fedt stof

Tak

Hvad med dig? Får du syet lidt, eller ligger det helt stille?

Anmeld

11. juli 2011

Skouboe

Mi skriver:

Elsker den og EEEEELSKER stoffet

Jeg er også helt pjattet med stoffet - og modellen er bare så god...

Anmeld

11. juli 2011

Mi

Skouboe skriver:

Jeg er også helt pjattet med stoffet - og modellen er bare så god...

Ja, der ser ud til at være god plads ved ærmerne. Jeg har syet en lign fra homemade i str 128, og den model er ikke godt omkring ærmer/bryst. I hvert fald ikke i så stor størrelse. Hvor finder du stof?

Anmeld

11. juli 2011

Skouboe

Mi skriver:

Ja, der ser ud til at være god plads ved ærmerne. Jeg har syet en lign fra homemade i str 128, og den model er ikke godt omkring ærmer/bryst. I hvert fald ikke i så stor størrelse. Hvor finder du stof?

Jeg køber primært stof i USA - både netbutikker og communities som ebay og etsy

Han du kigget om modellen er beregnet til fast stof, eller er den til strækstof? Det kan forklare det dårlige fit.

Anmeld

11. juli 2011

Mi

Skouboe skriver:

Jeg køber primært stof i USA - både netbutikker og communities som ebay og etsy

Han du kigget om modellen er beregnet til fast stof, eller er den til strækstof? Det kan forklare det dårlige fit.

Du siger noget, det tjekker jeg lige. Jeg har også kigget lidt på ebay, men fandt ikke noget. Det er i hvert fald ikke billigere end herhjemme, syntes jeg.

Anmeld

12. juli 2011

lion

Skouboe skriver:

Tak

Hvad med dig? Får du syet lidt, eller ligger det helt stille?

Jeg har fået syet lidt.

Jeg har fået syet en soparkedragt og hue i str. 56.

Anmeld

12. juli 2011

Skouboe

Mi skriver:

Du siger noget, det tjekker jeg lige. Jeg har også kigget lidt på ebay, men fandt ikke noget. Det er i hvert fald ikke billigere end herhjemme, syntes jeg.

Det tager rigtig lang tid at opsnuse det lækre stof, og det er ikke specielt billigt, det har du ret i. Slet ikke når der kommer toldgebyr og importmoms på også

Men man kan bare ofte finde lækkert stof, der slet ikke kan købes herhjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.