Mødre, hjælp mig! Hvad gjorde I de første 6 måneder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

Tona

Den lykkelige skriver:

Ja præcis det samme her.. og vores vender og drejer sig, sukker, pludre i søvne osv osv.. i forvejen sover man jo 10 cm over madrassen fordi man ved man skal høre efter hende.. men det andet gik ikke når man vågner konstant af hinanden..

Præsis og faktisk tror jeg også at børnene er bedre tjent med at komme ind og sove selv hvis tilfældet ellers er at de får dårlig søvn og forældrene også gør det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

MaybeBaby

Frøken J. skriver:

Ja, jeg ved bare slet ikke hvad jeg skal gøre nu.. Egentlig havde jeg tænkt hun skulle sove i liften inde ved os, men kan egentlig godt se fidusen i at vende hende til tremmesengen fra starten af, hvis vi sørger for at lave den rigtig hule-agtig.. Der er også bare det, at jeg havde tænkt mig nogle aftener at sove i stuen, så min kæreste ikke fik for lidt søvn for sin arbejdsdag.. Hmm.. Så kan hun self. sove i liften de dage. So many problems!

Skønt! Hvor er det vildt vi er i tredje trimester nu. Jeg er 28+0 i dag. Vi har da kun lige testet positiv!

Haha, ja jeg tror løsningen kommer helt af sig selv men ja et par nætter i liften til hun sover igennem kan jo snildt gå og ja, tiden går alt for hurtigt... Også derfor jeg panikkede lidt. 7-12 uger før han er her er jo ingen tid!

Anmeld

10. juli 2011

Den lykkelige

Amandas-mor skriver:

Præsis og faktisk tror jeg også at børnene er bedre tjent med at komme ind og sove selv hvis tilfældet ellers er at de får dårlig søvn og forældrene også gør det

Ja hun virkede også helt lettet og sov 6 timer i træk første nat  hun skulle nok indhente for alle de dårlige nætter

Anmeld

11. juli 2011

LC

Vi har en lille babyseng, som ikke er meget større end liften, som stod inden ved siden af vores seng.

Der sov vores datter de første 2 måneder, så kom hun på hendes ejet værelse, og over i tremmesengen. Jeg sov dårligt om natter når hun lå ved siden af og sagde lyde, så for os var det super godt at hun flyttede ud fra vores soveværelse.

Men ma kan sagtens bruge liften i en tremme seng de første par måneder, frem for en babyseng. Er kun fordi det er en 70 år gammel babyseng vi har fået, som min mor også sov i da hun var baby. Så det synes vi er lidt sjovt. Den er selvfølgelig blevet malet, fået ny madres osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.