HVAD skal jeg stille op??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

CamiRon

Det kunne også være et helt uskyldigt tigerspring - det passer vist meget godt med hendes alder?

Smider lige et link.

http://www.mama.dk/sitecore/content/websites/mama,-d-,dk/Forside/Baby/Udvikling/Tigerspring%2037%20uger.aspx

Håber det snart går bedre hos jer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Magsen

Pylle3 skriver:

Ja du skal bare fortsætte med at gå ind og lægge hende ned. Evt giv et lille kys og et ae på kinden. Ikke noget med lange samtaler eller tagen op. Sådan fortsætter du - måske to dage, måske en uge men hun finder hurtigt ud af at sådan er det bare for nu har mor bestemt at jeg skal sove. pøj pøj med det, jeg tror bestemt også hun er mærket af det der pt sker i jeres liv men derfo skal hun jo stadig ha søvn og det bestemmer du hvornår er. Alt andet opm. Kan hun få i løbet af dagen

det var også det jeg gjorde, og det gik faktisk overaskende godt idag!! hendes far har sovet her, så vi har været sammen om hende hele dagen, og det tror jeg virkelig godt hun har ku mærke, hun har været MEGET mere glad idag <3

Anmeld

10. juli 2011

Magsen

CamiRon skriver:

Det kunne også være et helt uskyldigt tigerspring - det passer vist meget godt med hendes alder?

Smider lige et link.

http://www.mama.dk/sitecore/content/websites/mama,-d-,dk/Forside/Baby/Udvikling/Tigerspring%2037%20uger.aspx

Håber det snart går bedre hos jer.

eeeeeeej, det er da HELT sikkert det det er !!!!! 

det ku' være skrevet om hende 

Anmeld

11. juli 2011

CamiRon

Maggieh skriver:

eeeeeeej, det er da HELT sikkert det det er !!!!! 

det ku' være skrevet om hende 

Hehe ja det er utroligt som det passer. Vi er selv igang med et - bare uge 26-springet. Det er frygteligt for ungen er jo helt umulig,  men vi bed jo hvad det er og at det stopper igen og så kan hun endnu mere bagefter.

God fornøjelse.

Anmeld

11. juli 2011

Jonatansmor

Pernille08 skriver:

Jeg tror helt sikkert hun er MEGET mærket af alt det som er sket i jeres liv pt ..

Hvis vi feks bare sakl gøre noget klar til dagen efter og jeg kan være en smule stresset over det , så er Noah total umulig hele dagen og vil slet slet ikk sove ..
Eller hvis jeg er trist eller ked en dag så gør han præcis sådan ..

Så hvis det er startet efter du er gået fra kæresten tror jeg simpelthen det har noget med det at gøre ..

Jeg er måske en ond mor , men ejg kan godt finde på at lade ham ligge at lege selvom han brokker sig helt vildt , der skal jo mad på bordet ..

Jeg synes du måske om aftenen skal prøve at tage hende op i dine arme og lig hende ind til hjertet og vug hende i søvn , på et tidspunkt når der er mere styr over jeres hverdag , så skal det hele nok ende godt og hun vil selv falde i søvn ..

Stort knus

Hvis der foregår alt muligt I jeres tilværelse, kan det være fordi hun simpelthen har brug for trygheden fra dig? Så er det vel bare et spørgsmål om at give hende det, eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.