HVAD skal jeg stille op??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

990 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

Magsen

Naomi's sovevaner er kommet TOTALT ud og skide!!!! og hun NÆGTER at sove, i løbet af dagen skal hun have opmærksomhed HEEEELE tiden .. det nok heller ikke så underligt når hun hele tiden har fået opm. men altså nu er det bare blevet for meget! kan ikke lave mad uden at løbe fra hele tiden, for hun skal hele tiden have opm. og hun gider BESTEMT IKKE at sove, det er sket flere gange efterhånden at hun først er faldet i søvn kl. 00.00  lige nu sidder hun i sengen og råååååber ''mamma!!! og piver'' skal jeg virkelig bare blive ved med at lægge hende ned, gå ud, ind igen osv........... 

hvad skal jeg dog gøre?!?!?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Magsen

10. juli 2011

morethanperfect

Maggieh skriver:

Naomi's sovevaner er kommet TOTALT ud og skide!!!! og hun NÆGTER at sove, i løbet af dagen skal hun have opmærksomhed HEEEELE tiden .. det nok heller ikke så underligt når hun hele tiden har fået opm. men altså nu er det bare blevet for meget! kan ikke lave mad uden at løbe fra hele tiden, for hun skal hele tiden have opm. og hun gider BESTEMT IKKE at sove, det er sket flere gange efterhånden at hun først er faldet i søvn kl. 00.00  lige nu sidder hun i sengen og råååååber ''mamma!!! og piver'' skal jeg virkelig bare blive ved med at lægge hende ned, gå ud, ind igen osv........... 

Åh det lyder som Oscar ! 

Jeg er begyndt og pakke ham ind i dynen som da han var lille, ligge ham på siden i mine arme og så ellers bare vugge med ham .. Så går der lidt, og så sover han ..

Vores SP sagde der ikke var andet vi kunne gøre med ham .. Vi har kæmpet SÅ meget med ham ..

Vi har Bland andet gjort det som du beskriver, han skreg så i 3 en halv time, Hver dag (nogle dage skreg han kun 2 timer) og til sidst blev vi nød til at tage ham op .. I dét jeg tog ham op og vuggede ham et halvt minut, sov han og jeg kunne ligge ham ned ..

Ved ikke om det virker med Naomi, men det er da værd og prøve .. 

Tror også hun kan mærke der sker noget andet i dit liv lige nu smukke 

Anmeld

10. juli 2011

miinimeal

uha ved mange ikke er meget for det jeg var bestemt heller ikke, jeg lod albert ligge til at han havde grædt i 1 min, gik ind lagde ham ned og sagde godnat. der gik 15 min så sov han,

han er til tider også en fyr der vil have MEGET opmærksomhed, men kan ikke være der konstant, og ´nu kan han så kravle så han får lov til at kravle ud til mig trods lidt u´tilfredshed,  

men der er næsten ikke andet at gøre end at lade hende vente KORT tid med opmærksomhed, ned til hende snak lidt med hende og ja gå lidt igen, snak med hende hele tiden det kan hjælpe, fortæl hvad du laver hvor du er henne osv(;

Anmeld

10. juli 2011

Magsen

morethanperfect skriver:

Åh det lyder som Oscar ! 

Jeg er begyndt og pakke ham ind i dynen som da han var lille, ligge ham på siden i mine arme og så ellers bare vugge med ham .. Så går der lidt, og så sover han ..

Vores SP sagde der ikke var andet vi kunne gøre med ham .. Vi har kæmpet SÅ meget med ham ..

Vi har Bland andet gjort det som du beskriver, han skreg så i 3 en halv time, Hver dag (nogle dage skreg han kun 2 timer) og til sidst blev vi nød til at tage ham op .. I dét jeg tog ham op og vuggede ham et halvt minut, sov han og jeg kunne ligge ham ned ..

Ved ikke om det virker med Naomi, men det er da værd og prøve .. 

Tror også hun kan mærke der sker noget andet i dit liv lige nu smukke 

det virker ikke på hende, for det har vi aldrig gjort :s hun er vant til at blive lagt ned i sengen, og så lægger hun sig selv, men nu kan hun jo sætte sig, og rejse sig op, så det gør hun bare HELE tiden, og så kravler hun ellers rundt i tremmesengen og skriger efter mig :/ 

Anmeld

10. juli 2011

mortilnoahogmelina

Jeg tror helt sikkert hun er MEGET mærket af alt det som er sket i jeres liv pt ..

Hvis vi feks bare sakl gøre noget klar til dagen efter og jeg kan være en smule stresset over det , så er Noah total umulig hele dagen og vil slet slet ikk sove ..
Eller hvis jeg er trist eller ked en dag så gør han præcis sådan ..

Så hvis det er startet efter du er gået fra kæresten tror jeg simpelthen det har noget med det at gøre ..

Jeg er måske en ond mor , men ejg kan godt finde på at lade ham ligge at lege selvom han brokker sig helt vildt , der skal jo mad på bordet ..

Jeg synes du måske om aftenen skal prøve at tage hende op i dine arme og lig hende ind til hjertet og vug hende i søvn , på et tidspunkt når der er mere styr over jeres hverdag , så skal det hele nok ende godt og hun vil selv falde i søvn ..

Stort knus

Anmeld

10. juli 2011

morethanperfect

Maggieh skriver:

det virker ikke på hende, for det har vi aldrig gjort :s hun er vant til at blive lagt ned i sengen, og så lægger hun sig selv, men nu kan hun jo sætte sig, og rejse sig op, så det gør hun bare HELE tiden, og så kravler hun ellers rundt i tremmesengen og skriger efter mig :/ 

Orr .. Ja tror ikk der er noget at gøre .. 

Desværre .. Oscar gør det også , og har gjort det over en måned nu , og vi har prøvet alt .. 

Prøv og sit inde hos hende , evt. hold en hånd på hendes ben og en på maven så hun falder til ro og føler tryghed .. Sid der indtil hun falder i søvn, og så list din vej .. Men så skal du ære fyldt med tålmodighed 

Anmeld

10. juli 2011

MetteMTH

Det er præcis det samme som sker for mig også.. men nu er jeg begyndt, at tage Malou op og så ind til mig og sidder på gulvet og vugger hende, PLUS hun får pat.. Hun er 10 mdr og vil gerne have at det snart slutter med det pat sjov..

Anmeld

10. juli 2011

De3Guldklumper

Maggieh skriver:

Ja du skal bare fortsætte med at gå ind og lægge hende ned. Evt giv et lille kys og et ae på kinden. Ikke noget med lange samtaler eller tagen op. Sådan fortsætter du - måske to dage, måske en uge men hun finder hurtigt ud af at sådan er det bare for nu har mor bestemt at jeg skal sove. pøj pøj med det, jeg tror bestemt også hun er mærket af det der pt sker i jeres liv men derfo skal hun jo stadig ha søvn og det bestemmer du hvornår er. Alt andet opm. Kan hun få i løbet af dagen

Anmeld

10. juli 2011

K&S

Pylle3 skriver:

Ja du skal bare fortsætte med at gå ind og lægge hende ned. Evt giv et lille kys og et ae på kinden. Ikke noget med lange samtaler eller tagen op. Sådan fortsætter du - måske to dage, måske en uge men hun finder hurtigt ud af at sådan er det bare for nu har mor bestemt at jeg skal sove. pøj pøj med det, jeg tror bestemt også hun er mærket af det der pt sker i jeres liv men derfo skal hun jo stadig ha søvn og det bestemmer du hvornår er. Alt andet opm. Kan hun få i løbet af dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.