Maggieh skriver:
Naomi's sovevaner er kommet TOTALT ud og skide!!!! og hun NÆGTER at sove, i løbet af dagen skal hun have opmærksomhed HEEEELE tiden .. det nok heller ikke så underligt når hun hele tiden har fået opm. men altså nu er det bare blevet for meget! kan ikke lave mad uden at løbe fra hele tiden, for hun skal hele tiden have opm. og hun gider BESTEMT IKKE at sove, det er sket flere gange efterhånden at hun først er faldet i søvn kl. 00.00 
lige nu sidder hun i sengen og råååååber ''mamma!!! og piver'' skal jeg virkelig bare blive ved med at lægge hende ned, gå ud, ind igen osv...........
hvad skal jeg dog gøre?!?!?
Åh det lyder som Oscar ! 
Jeg er begyndt og pakke ham ind i dynen som da han var lille, ligge ham på siden i mine arme og så ellers bare vugge med ham .. Så går der lidt, og så sover han ..
Vores SP sagde der ikke var andet vi kunne gøre med ham .. Vi har kæmpet SÅ meget med ham ..
Vi har Bland andet gjort det som du beskriver, han skreg så i 3 en halv time, Hver dag (nogle dage skreg han kun 2 timer) og til sidst blev vi nød til at tage ham op .. I dét jeg tog ham op og vuggede ham et halvt minut, sov han og jeg kunne ligge ham ned ..
Ved ikke om det virker med Naomi, men det er da værd og prøve ..
Tror også hun kan mærke der sker noget andet i dit liv lige nu smukke 

Anmeld