Hvor gamle var jeres ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juli 2011

MortilCilas

Jonatansmor skriver:

Drengen fik det da han viste interesse for det.. Var ikke så nervøs for at han fik det i den gale hals, han ligner en der udemærket er klar over det skal i maven

Så jeg skal bare tage det afslappet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

MortilCilas

nettemor skriver:

hvidkål har vores aldrig fået.. men tror da godt de må..  du skal jo bare gi det i lidt små mængder og så se..

Vil prøve

Anmeld

11. juli 2011

Jonatansmor

Cilas skriver:

Så jeg skal bare tage det afslappet?

Altså vi har en meget afslappet holdning til det herhjemme. Vi har selvfølgeligt skåret det ud i passende stykker og siddet hos ham mens han har prøvet sig frem, men vi tror helt bestemt på at det lægger kimen til selvstændighed, at udfordre ham lidt

Og, i min ydmyge mening, så lyder det dybt urealistisk at baby kan få noget så galt i halsen at baby kvæles - hosterefleksen taget i betragtning.

Anmeld

11. juli 2011

MortilCilas

Jonatansmor skriver:

Altså vi har en meget afslappet holdning til det herhjemme. Vi har selvfølgeligt skåret det ud i passende stykker og siddet hos ham mens han har prøvet sig frem, men vi tror helt bestemt på at det lægger kimen til selvstændighed, at udfordre ham lidt

Og, i min ydmyge mening, så lyder det dybt urealistisk at baby kan få noget så galt i halsen at baby kvæles - hosterefleksen taget i betragtning.

Det kan du have ret i. De skal jo også lære det, før eller siden

Anmeld

11. juli 2011

Maja_4000

Caroline er snart 7 måneder og hun ELSKER gulerødder .. Så hun får en at tygge på næsten hver gang vi spiser .. Hun har ikke tænder endnu , og har ikke fået du stykke af den endnu :b æble kan hun godt få stykker af , så det har mor ikke nerver til hehe

Anmeld

11. juli 2011

MortilCilas

Maja_4000 skriver:

Caroline er snart 7 måneder og hun ELSKER gulerødder .. Så hun får en at tygge på næsten hver gang vi spiser .. Hun har ikke tænder endnu , og har ikke fået du stykke af den endnu :b æble kan hun godt få stykker af , så det har mor ikke nerver til hehe

Hehe, jeg har heller ikke nerve til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.