Hvor gamle var jeres ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor gamle var jeres ..

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.611 visninger
25 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

MortilCilas

Børn, da de fik fx et stykke æble, agurk eller gulerod? - og hvor gamle da de bed stykker af det?
Min søn på knapt seks måneder, har nu de sidste 2 -3 ugers tid, bidt stykker af æbler og agurker. Og er sq lidt nervøs for at han skal få det galt i halsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

MortilCilas

Cilas skriver:

Børn, da de fik fx et stykke æble, agurk eller gulerod? - og hvor gamle da de bed stykker af det?
Min søn på knapt seks måneder, har nu de sidste 2 -3 ugers tid, bidt stykker af æbler og agurker. Og er sq lidt nervøs for at han skal få det galt i halsen

Okay, en fejl ang afstemning

Anmeld

10. juli 2011

Mussen2

Cilas skriver:

Agukestænker synes jeg godt man kan give tidlige, men jeg ville vente med gulerod og nok også æble. Gulerod er faktisk nemt at få galt i halsen, hvis de altså er stor nok til at bide et ordentlig stykke af. Så er det bedre med banan, jordbæ og andet blødt

Anmeld

10. juli 2011

MortilCilas

Mussen2 skriver:

Agukestænker synes jeg godt man kan give tidlige, men jeg ville vente med gulerod og nok også æble. Gulerod er faktisk nemt at få galt i halsen, hvis de altså er stor nok til at bide et ordentlig stykke af. Så er det bedre med banan, jordbæ og andet blødt

Altså nu får han kun agurk, fordi han bed et ordenligt stykke ´æble af .. men agurk bider han også stykker af. Og banan har jeg prøvet, og han kløjser også i det .. fordi det er for store bider .. men er selvfølgelig bedre end agurke stykker Men jordbær ?

Anmeld

10. juli 2011

Nettemor

hej

agurk fik min ret tidlig. også banan, jordbær, tomat og æble.

æblet holdt vi så han var sikker på han ikke knækkede noget af.

men han har stadig ikke fået rå gulerod endnu(han er 16 mdr.) har faktisk hørt at de helst skal være 2 år minium inden de får gulerod fordi det netop er sådan en hård grønsag. den opløses ikke bare af mundvand..

Anmeld

10. juli 2011

B&J

vores dreng er 16mdr han får alt han kan tygge på især æbler peberfrugt, alt slags frugt, han er ikke så vildt med grøntsager selv om vi prøver hver aften. men ærter majs elsker han

Anmeld

10. juli 2011

MortilCilas

nettemor skriver:

hej

agurk fik min ret tidlig. også banan, jordbær, tomat og æble.

æblet holdt vi så han var sikker på han ikke knækkede noget af.

men han har stadig ikke fået rå gulerod endnu(han er 16 mdr.) har faktisk hørt at de helst skal være 2 år minium inden de får gulerod fordi det netop er sådan en hård grønsag. den opløses ikke bare af mundvand..

Gulerod skulle også give hård mave, har jeg hørt ?
Altså nu er min jo kun de der seks måneder. Så må give ham de fleste grønsager?- for lige at ligge et spørgsmål mere ?

Anmeld

10. juli 2011

MortilCilas

B&J skriver:

vores dreng er 16mdr han får alt han kan tygge på især æbler peberfrugt, alt slags frugt, han er ikke så vildt med grøntsager selv om vi prøver hver aften. men ærter majs elsker han

Så jeg skal bare prøve mig frem ?

Men ang jordbær .. fx nu ammer jeg, og jeg spiste kun ½ jordbær og han havde rød numse og dårlig mave, er det så ikke lidt dumt at prøve at give ham det .. eller ?

Anmeld

10. juli 2011

Nettemor

Cilas skriver:

Gulerod skulle også give hård mave, har jeg hørt ?
Altså nu er min jo kun de der seks måneder. Så må give ham de fleste grønsager?- for lige at ligge et spørgsmål mere ?

ja men de skal vist helst være kogt men ellers må du gi de fleste. tror det er undtagen selleri, rødbeder og sådan nogle 'stærke' grønsager..

Anmeld

10. juli 2011

MortilCilas

nettemor skriver:

ja men de skal vist helst være kogt men ellers må du gi de fleste. tror det er undtagen selleri, rødbeder og sådan nogle 'stærke' grønsager..

Når  hvad med blomkål, broccoli og hvidkål? - ang kuft i mavsen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.