Han "hopper" ud af tremmesengen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

SanneBoe skriver:

Tja.... Da Lauge vågende igår morges og imorges stod han og krammede hans bamse ude midt på gulvet på hans værelse, det første jeg tænkte var "FFFFFÅRK HAN ER SGU DA FALDET UD", men nej han har ingen buler og var meget tilfreds og jeg havde nu heller ikke hørt et bumb, men er det ikke rimelig tidligt at skifte til juniorsengen???

Han er altså kun 17 mdr, det skal li siges han er en stor/lang dreng (94cm)....

Tænker det blir da et ren helvede om aften, hvis han kommer i juniorsengen nu, nu kører det bare - han blir puttet og lægger enten li og snakker lidt med sin puttebamse eller falder i søven med det samme.

Frederic var første gang ude af sin junior seng da han var 1½ år på trods han ikke var meget mere end 84 cm den gang.

Kampen vil komme på et eller andet tidspunkt...

Det er en 70*140 seng med fast tremmer på den ene side og justerbare yderst (helt oppe, ½ nede og kan fjernes helt)

Der er mange måde og ide'er til hvordan man kommer det til livs.

1. at blive på værelset/ stå på den anden side af døren og lægge ham tilbage i seng så snart han er ude af den. Dette kan tage laaang tid...

2. anskaffe sig en putte pose/ sovepose uden ærmer og med lynlås. Da det så bliver en del sværer at komme over tremmerne.

3. hørt om nogle der har købt gitter, så h*n ikke kunne komme ud af eget værelse om natten.

4. når de er lidt større at tage en/ et ynglings legetøj for hver gang h*n er ude af seng. Skal dog gøres klart for barnet at det bliver taget en ting, hvis h*n hopper ud af seng.

5. nogle anskaffer sig en senge sele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Hvem?

Mor til Frederic skriver:

Frederic var første gang ude af sin junior seng da han var 1½ år på trods han ikke var meget mere end 84 cm den gang.

Kampen vil komme på et eller andet tidspunkt...

Det er en 70*140 seng med fast tremmer på den ene side og justerbare yderst (helt oppe, ½ nede og kan fjernes helt)

Der er mange måde og ide'er til hvordan man kommer det til livs.

1. at blive på værelset/ stå på den anden side af døren og lægge ham tilbage i seng så snart han er ude af den. Dette kan tage laaang tid...

2. anskaffe sig en putte pose/ sovepose uden ærmer og med lynlås. Da det så bliver en del sværer at komme over tremmerne.

3. hørt om nogle der har købt gitter, så h*n ikke kunne komme ud af eget værelse om natten.

4. når de er lidt større at tage en/ et ynglings legetøj for hver gang h*n er ude af seng. Skal dog gøres klart for barnet at det bliver taget en ting, hvis h*n hopper ud af seng.

5. nogle anskaffer sig en senge sele.

Ja, man kan jo ligeså godt give han juniorsengen - han ska jo over i den på et tidspunkt alligevel

Jeg er slet slet ikke tilhænger af hverken sele eller sovepose, min dreng ska kunne bevæge sig, når han sover, han roder nemli lige så meget rundt i sengen som sin mor

Jaja, ska vil også have aften til at gå med et eller andet, så hvorfor ikke putte ham en 70 gange

Anmeld

10. juli 2011

Mor til Frederic og Freya

SanneBoe skriver:

Ja, man kan jo ligeså godt give han juniorsengen - han ska jo over i den på et tidspunkt alligevel

Jeg er slet slet ikke tilhænger af hverken sele eller sovepose, min dreng ska kunne bevæge sig, når han sover, han roder nemli lige så meget rundt i sengen som sin mor

Jaja, ska vil også have aften til at gå med et eller andet, så hvorfor ikke putte ham en 70 gange

70 gange kan ikke gøre det, så er du advaret...

Her var han den ene gang ude af seng 4-5 gange i minuttet og det stod på i over 2 timer...

Han kom i sin da han var ½ år, men vi har kig på en ny junior seng til ham - en der er 120 høj.

Nu er det jo ikke at de kommer i et åle hylster i de der putte poser, de er sort set samme brede som en alm junior dyne og de kan både hoppe - ligge i frø stilling - vende og dreje sig mm.

Anmeld

10. juli 2011

komodo

Jeg ville personligt skifte til juniorseng for at være på den sikre side, havde en veninde hvis dreng hoppede ud af sin tremmeseng, landede på hovedet og fik kraniebrud i panden, siger jeg ikke for at skræmme eller noget, men hvis man kunne redde bare et barn for sådan en oplevelse så er det bare godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.