Han "hopper" ud af tremmesengen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.382 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

Hvem?

Tja.... Da Lauge vågende igår morges og imorges stod han og krammede hans bamse ude midt på gulvet på hans værelse, det første jeg tænkte var "FFFFFÅRK HAN ER SGU DA FALDET UD", men nej han har ingen buler og var meget tilfreds og jeg havde nu heller ikke hørt et bumb, men er det ikke rimelig tidligt at skifte til juniorsengen???

Han er altså kun 17 mdr, det skal li siges han er en stor/lang dreng (94cm)....

Tænker det blir da et ren helvede om aften, hvis han kommer i juniorsengen nu, nu kører det bare - han blir puttet og lægger enten li og snakker lidt med sin puttebamse eller falder i søven med det samme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Mor-til-asta-09

SanneBoe skriver:

Tja.... Da Lauge vågende igår morges og imorges stod han og krammede hans bamse ude midt på gulvet på hans værelse, det første jeg tænkte var "FFFFFÅRK HAN ER SGU DA FALDET UD", men nej han har ingen buler og var meget tilfreds og jeg havde nu heller ikke hørt et bumb, men er det ikke rimelig tidligt at skifte til juniorsengen???

Han er altså kun 17 mdr, det skal li siges han er en stor/lang dreng (94cm)....

Tænker det blir da et ren helvede om aften, hvis han kommer i juniorsengen nu, nu kører det bare - han blir puttet og lægger enten li og snakker lidt med sin puttebamse eller falder i søven med det samme.

Asta er gudskelov ikke begyndt på det endnu, og hun er snart 2.. Men jeg ved at min niece heller ikke var ret meget ældre en Lauge da hun gjorde det, og de valgte en juniorseng og det gik fint.. selvfølgelig med sengehest

Anmeld

10. juli 2011

Hvem?

Mor-til-asta-09 skriver:

Asta er gudskelov ikke begyndt på det endnu, og hun er snart 2.. Men jeg ved at min niece heller ikke var ret meget ældre en Lauge da hun gjorde det, og de valgte en juniorseng og det gik fint.. selvfølgelig med sengehest

Vi har haft kigget på en på nettet idag, hvor der er sengehest (altså to brædder over hinanden) hele vejen rundt, men kan ikke helt blive enig med mig selv om det er godt eller skidt, for dem kravler han jo garanteret også bare over.... også er der jo pludselig langt ned igen, ligesom fra tremmesengen.

Anmeld

10. juli 2011

Mor-til-asta-09

SanneBoe skriver:

Vi har haft kigget på en på nettet idag, hvor der er sengehest (altså to brædder over hinanden) hele vejen rundt, men kan ikke helt blive enig med mig selv om det er godt eller skidt, for dem kravler han jo garanteret også bare over.... også er der jo pludselig langt ned igen, ligesom fra tremmesengen.

Ja men han virker til at have styr på benene, ellers ville han græde når han hoppede ned fra tremmesengen... Er der noget der står op af tremmesengen som han evt kunne træde på, og derfor kan hoppe ud?

Anmeld

10. juli 2011

SaNiNa

Nicklas var 19 måneder da han fik en seng uden trammer og det har ikke været noget problem, det er rart for os at vi ikke skal løfte ham op og ned og om natten/først på morgen kommer han selv ind til os.

Anmeld

10. juli 2011

kamtok

SanneBoe skriver:

Ved ikke hvilken seng han har, men man kan også få sengeheste til tremmesenge (nogle af dem, hvor siden kan tages af).. 

Anmeld

10. juli 2011

Joan ( Smallie )

Niels var i voksen seng ingen Anne vlev født og der er 19 måneder melem så hvis han kan komme ud af tremmesengen bliver det jo ikke større problem med en anden seng.

Jeg tror det er nemmer nu hvor de ikke er så gamle men det er jo en smags sag.

Joan

Anmeld

10. juli 2011

Hvem?

Mor-til-asta-09 skriver:

Ja men han virker til at have styr på benene, ellers ville han græde når han hoppede ned fra tremmesengen... Er der noget der står op af tremmesengen som han evt kunne træde på, og derfor kan hoppe ud?

Ja, hans ben sidder temmelig godt på knægten, han har fint styr på det, nej, der er faktisk intet omkring tremmesengen, netop af den grund, men han er hvert fald selv kommet ud begge gange uden skrammer..

Anmeld

10. juli 2011

Mor-til-asta-09

SanneBoe skriver:

Ja, hans ben sidder temmelig godt på knægten, han har fint styr på det, nej, der er faktisk intet omkring tremmesengen, netop af den grund, men han er hvert fald selv kommet ud begge gange uden skrammer..

tror bare du skal springe ud i det, også købe den seng til ham så... også se hvordan det går, du kan altid tage tremmesengen frem igen...

Anmeld

10. juli 2011

Hvem?

Mor-til-asta-09 skriver:

tror bare du skal springe ud i det, også købe den seng til ham så... også se hvordan det går, du kan altid tage tremmesengen frem igen...

Ja, det er selvfølgelig rigtigt, åh de blir al for hurtig store...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.