Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MorTilJanuar skriver: Jeg bager hverken med olie eller smør jeg smækker havregryn, grahamsmel, fuldkornshvedemel og en mikrosmule alm hvede sammen med lidt salt og vand og mælk og gær og tada så er der boller ikke tørre eller noget som helst.. har desværre ikke en opskrift da de bare er ude af hovedet boller
Jeg bager hverken med olie eller smør jeg smækker havregryn, grahamsmel, fuldkornshvedemel og en mikrosmule alm hvede sammen med lidt salt og vand og mælk og gær og tada så er der boller ikke tørre eller noget som helst..
har desværre ikke en opskrift da de bare er ude af hovedet boller
har du en opskrift?? der må heller ikke være mælk i de har mælke allergi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: har du en opskrift?? der må heller ikke være mælk i de har mælke allergi
Nej desværre Men google grovboller evt? Jeg tilsætter også revet gulerod som regel Iiiih nu er må baby og mor lige cykle ind og handle for nu skal der bages boller
MorTilJanuar skriver: Nej desværre Men google grovboller evt? Jeg tilsætter også revet gulerod som regel Iiiih nu er må baby og mor lige cykle ind og handle for nu skal der bages boller
haha okay men tak
Man kan altså sagtens lave en dej på vand fremfor mælk.. det gør jeg tit..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128