grove pølsehorns opskrift søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.316 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. juli 2011

Anonym trådstarter

hej jeg søger en sund men god opskrift på pølsehorn..

mange af de opskrifter skal der smør og olie i og det gider jeg ikke have i min dej så søger en opskrift på pølsehorn uden margarine i og gerne med grahamsmel der skal desuden kyllingpølser i....

takker på forhånd for at i kigged

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

B&J

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=29226

Ved godt der er smør i men jeg plejer at putte max 50g olie så den ikker så fed og ingen sukker som der står den er super lækker og der er bid i og man kan jo altid bruge kylling pølser

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=29226

Ved godt der er smør i men jeg plejer at putte max 50g olie så den ikker så fed og ingen sukker som der står den er super lækker og der er bid i og man kan jo altid bruge kylling pølser

tak men vil helst ha uden smør og olie da der er nogle i familien som ikke må få så meget fedt pga kolostrol .. ved godt pølser ikke er sunde men en til to skader dem vel ikke....

Anmeld

10. juli 2011

B&J

Anonym skriver:

tak men vil helst ha uden smør og olie da der er nogle i familien som ikke må få så meget fedt pga kolostrol .. ved godt pølser ikke er sunde men en til to skader dem vel ikke....

Nej det har du ret i men husk nu hvor mange pølehorn der bliver ud af det så er 50g ikke særlig meget

men håber du finder en hvis den er rigtigt lækker på du gerne sende den til mig

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

jep skal jeg nok

Anmeld

10. juli 2011

AndreasMor84

Du kan jo bare skifte smør ud med olivenolie, så det ikke er så usundt. Desuden skal man altså have lidt fedt uanset ens kolesteroltal eller ej. Og olivenolie er det gode fedt for kolesteroltallet..

Anmeld

10. juli 2011

Carl-Emil's mor

Lav en grovbolle dej også kom kylling pølser i?  Det plejer jeg at gøre når jeg har bagt med ungerne i de institutioner jeg har arbejdet i..

Pisse upopulært blandt kollegaer at skifte det lysebrød ud med det grove men ungerne elsker det 

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

Solstråle2011 skriver:

Du kan jo bare skifte smør ud med olivenolie, så det ikke er så usundt. Desuden skal man altså have lidt fedt uanset ens kolesteroltal eller ej. Og olivenolie er det gode fedt for kolesteroltallet..

ja men der er mælk i smør og når de ikke kan tåle mælk... de skal begge smide en 20- 30 kg og vis man kunne ungå at proppe smør og olie i så ville det jo være godt da pølser i sig selv er meget fede

Anmeld

10. juli 2011

Anonym trådstarter

MorTilJanuar skriver:

Lav en grovbolle dej også kom kylling pølser i?  Det plejer jeg at gøre når jeg har bagt med ungerne i de institutioner jeg har arbejdet i..

Pisse upopulært blandt kollegaer at skifte det lysebrød ud med det grove men ungerne elsker det 

kan man godt lave en bolledej og så proppe lidt grahamsmel i og måske ketchup i så bliver de vel ikke tørre?? når der hverken er olie eller smør i ??

Anmeld

10. juli 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

kan man godt lave en bolledej og så proppe lidt grahamsmel i og måske ketchup i så bliver de vel ikke tørre?? når der hverken er olie eller smør i ??

Jeg bager hverken med olie eller smør jeg smækker havregryn, grahamsmel, fuldkornshvedemel og en mikrosmule alm hvede sammen med lidt salt og vand og mælk og gær og tada så er der boller  ikke tørre eller noget som helst..

har desværre ikke en opskrift da de bare er ude af hovedet boller 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.