hun gider ikke mit barn:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

men tilsidst fik min datter nok og skreg og slog ud efter min venindes datter så snart hun nærmede sig hende..

hun kan jo ikke forsvare sig på andre måder.. og hun går nærmest i panik..

Ja hun er jo kun 1 år så der er meget hun ikke forstår endnu. Men hvor fedt at din datter ville have "hævn" ved at slå igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

LC

Ville også droppe den veninde omgående, hun er da ikke værd at samle på...

Hun burde trøste din datter når hun var ked istedet for at råbe af hende... Alt andet ville jeg ihvertfald ikke finde mig i. Og så burde hun da opdrage sin datter, og sørge for at hendes datter hverken slog eller lå sig oven på din datter. Så synes da det er hendes måde at opdrag på der er forkert og ikke din...

Jeg fortæller da altid min datter at hun skal stoppe, når hun er strid ved andre børn. Hun er 1½ og er begyndt hele tiden at sige "stop" og skubbe de andre børn væk, hvis hun f.eks har noget legetøj de vil tage fra hende. Det er okay at sige stop, men hun må ikke skubbe.

Men synes da det virker som om at du havde en veninde som gerne vil udnytte dig lidt. Det er fint når hun har fordelen, får hjælp osv. Men skal hun gør lidt for dig... Trøste din datter - imens du ryger, så gider hun ikke gøre gengæld. Tænker lidt at det sikkert ikke er de enestesituationer hvor det er sådan, men desværre noget mange finder sig i, hvis man ikke har så mange venner.

Så tror ikke rigtig der er andre muligheder for dig end at finde nogle nye venner.

Du kan jo evt starte til babygymnastik med din datter, så kan du evt. møde andre mødre derigennem. Som måske kunne udvikle sig til nogle gode venskaber.

Anmeld

9. juli 2011

Anonym trådstarter

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Ja hun er jo kun 1 år så der er meget hun ikke forstår endnu. Men hvor fedt at din datter ville have "hævn" ved at slå igen.

kan sku godt forstå hun får nok og slår igen.. jeg skældte hende heller ikke ud, tænkte bare ENDELIG.. så kan min venindes datter smage lidt af sin egen medicin..

man vil så gerne skåne ens børn for at få tæv, men de må jo osse lære at forsvare sig selv.. jeg kan jo ikke overvåge hende når hun er i vuggestue og sådan..

Anmeld

9. juli 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

kan sku godt forstå hun får nok og slår igen.. jeg skældte hende heller ikke ud, tænkte bare ENDELIG.. så kan min venindes datter smage lidt af sin egen medicin..

man vil så gerne skåne ens børn for at få tæv, men de må jo osse lære at forsvare sig selv.. jeg kan jo ikke overvåge hende når hun er i vuggestue og sådan..

Hehe nej det kan du jo ikke.. det er pædagogerne som skal holde øje med hende der smiler... Ja endelig gav hun igen Og ja børn skal lære og forsvare sig selv Helt bestemt.. Self ikke forstået på den måde at det er helt ok at slå, men du ved hvad jeg mener

Anmeld

9. juli 2011

Anonym trådstarter

Fru.F.O.N.2011 skriver:

Hehe nej det kan du jo ikke.. det er pædagogerne som skal holde øje med hende der smiler... Ja endelig gav hun igen Og ja børn skal lære og forsvare sig selv Helt bestemt.. Self ikke forstået på den måde at det er helt ok at slå, men du ved hvad jeg mener

nej self er det ikke ok at slå, men man bliver sku nødt til at forsvare sig hvis der kommer en der er 1 år ældre og bare ligger deres store korpus oven på dig... det bliver især svært hvis man ikke kan gå, for så kan man jo ikke bare gå sin vej.. og hun kan heller ikke bide, for hun har ingen tænder ej spøg til side...

jeg vil bestemt ikke lære mine børn at vold er oki, men det slag hun fik der, det var sku fortjent...

Anmeld

9. juli 2011

Dansker I Holland

Anonym skriver:

nej self er det ikke ok at slå, men man bliver sku nødt til at forsvare sig hvis der kommer en der er 1 år ældre og bare ligger deres store korpus oven på dig... det bliver især svært hvis man ikke kan gå, for så kan man jo ikke bare gå sin vej.. og hun kan heller ikke bide, for hun har ingen tænder ej spøg til side...

jeg vil bestemt ikke lære mine børn at vold er oki, men det slag hun fik der, det var sku fortjent...

Haha jeg synes sq du er sjov Griner.. Men du har helt ret, man skal kunne forsvare sig Smiler... Havde du lyst til og skrive privat eller vil du beholde din anonymitet for dig selv?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.