Anonym skriver:
har en rigtig god veninde, som altid har været der for mig og omvendt.. hun har 2 børn et på 4 og et på 1 år.. jeg har en datter på 1 år... min datter er bange for hendes den mindste da hun slår hende, ligger sig oven på hende o.s.v. så min datter skriger lige så snart min venindes datter nærmer sig hende.. min datter er meget usikker hjemme hos min veninde, da hun ved at min venindes datter er lige om hjørnet.. min datter skriger så snart jeg går fra hende derhjemme..
for et stykke tid siden, var mig og min datter derhjemme, vi havde spist og jeg gik ud for at ryge.. jeg satte min datter i døren med legetøj, så hun kunne se mig.. min datter var skide træt og sad og græd efter mig.. jeg lod hende sidde og græde og fortalte hende at jeg kom når jeg havde røget.. efter 5 min farede min veninde op af sofaen råber min datter ind i hovedet at nu er det nok og sætter min datter ud i gangen, og lukker døren ind til os andre... jeg går straks ud og henter min datter, og så kører vi hjem..
efterfølgende har jeg ikke hørt fra hende i 2 uger.. skriver så til hende, hvorfor hun er sur..
hun skriver tilbage at hun er skide irreteret over min datter fordi hun skriger hele tiden og fordi jeg ikke opdrager hende på den måde som min veninde opdrager sine børn.. hun skriver at hun ikke gider høre på min skrigeunge..
hendes datter havde kolik de første 6 mdr af sit liv, men jeg kom alligevel hver dag og hjalp dem..
hvordan kan hun være sådan
Hun lyder ærlig talt ik som en særlig god veninde...
Hun kan selvfølgelig have haft en dårlig dag, men det undskylder man så lige for hvis det er tilfældet...synes bestemt ikke hun behandler hverken dig eller din datter særlig pænt!
Du skriver at du har hjulpet hende mens hendes datter havde kolik. Hun burde så også hjælpe dig og din datter gennem det I oplever hjemme hos hende, og gør hun ikke det, så er hun altså ikke værd at samle på....lyder lidt som om hun godt kunne bruge dig dengang hun havde problemer, men nu hvor dit barn har problemer, så gider hun ikke gengælde tjenesten...
Anmeld