Hvor mange dyr har i med børn i hjemmet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2008

heaven

PiaR skriver:

Ja her har vi også dyr, vores to skønne hunde og vores 3 kaniner....

Jeg elsker dyr og elsker at have dem omkring mig....

Knus Pia.

Mangler billede af vores sidste kanin, det er ungen til Malthe & Molly.. Som er helt brun.

de er bare SÅ LÆKRE dine hunde - de må godt komme på ferie hos min Zitta.... ville elske at have dem alle 3 i sofaen til hygge om aftenen

Jannie - elsker hund, særligt de store

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2008

Pia.

de er bare SÅ LÆKRE dine hunde - de må godt komme på ferie hos min Zitta.... ville elske at have dem alle 3 i sofaen til hygge om aftenen

Jannie - elsker hund, særligt de store

TAK..... Ja de er lækre og de ville da elske en ferie hos dig... De elsker nye venner og især hygge i sofaen ... *S*

Jeg er helt sikkert også kun til store hunde... der er ikke noget bedre end at nusse med sådan en stor hund som man kan mærke nusser igen...

Knus Pia

Anmeld

17. december 2008

heaven

PiaR skriver:

TAK..... Ja de er lækre og de ville da elske en ferie hos dig... De elsker nye venner og især hygge i sofaen ... *S*

Jeg er helt sikkert også kun til store hunde... der er ikke noget bedre end at nusse med sådan en stor hund som man kan mærke nusser igen...

Knus Pia

DE SKAL VÆRE VELKOMNE....

ja, man skal have en hund man kan klappe, uden de flyver hen over gulvet, ikk??? hehe....

har du ferie nu, siden du har tid at sidde her, eller er din dp-børn bare eksemplariske???

Janie

Anmeld

17. december 2008

Pia.

heaven skriver:

DE SKAL VÆRE VELKOMNE....

ja, man skal have en hund man kan klappe, uden de flyver hen over gulvet, ikk??? hehe....

har du ferie nu, siden du har tid at sidde her, eller er din dp-børn bare eksemplariske???

Janie

Jeg er syg med halsbetændelse og ondt i øret igen... Så nej desværre ikke ferie, men det har jeg fra på fredag af...

Ja hunde skal nemlig kunne klappes sådan rigtigt uden de flyver væk *SS*...

Knus Pia, som pludselig føler sig meget bagud med julen, nu hvor man pludselig bliver ramt af sygdom.

Anmeld

17. december 2008

heaven

PiaR skriver:

Jeg er syg med halsbetændelse og ondt i øret igen... Så nej desværre ikke ferie, men det har jeg fra på fredag af...

Ja hunde skal nemlig kunne klappes sådan rigtigt uden de flyver væk *SS*...

Knus Pia, som pludselig føler sig meget bagud med julen, nu hvor man pludselig bliver ramt af sygdom.

åh nej da, det er da træls for dig!!! god bedring...

jeg er også syg - med opkast og ondt i maven, dog går det bedre i dag, så jeg skal af sted imorgen, og så har jeg også ferie fra imorgen kl 17... og så møder jeg ikke op på arbejde før den 5 Januar... dejligt med sådan en lang ferie....

Knuz

Anmeld

17. december 2008

Pia.

heaven skriver:

åh nej da, det er da træls for dig!!! god bedring...

jeg er også syg - med opkast og ondt i maven, dog går det bedre i dag, så jeg skal af sted imorgen, og så har jeg også ferie fra imorgen kl 17... og så møder jeg ikke op på arbejde før den 5 Januar... dejligt med sådan en lang ferie....

Knuz

Tak og også rigtig god bedring til dig... Jeg går i ferie fredag klokken 15.45 og så starter jeg også først op igen d. 5 januar... - det er bare dejligt...

Knus fra Pia.

Anmeld

17. december 2008

jolu

en hund og det er mere end rigeligt....

Anmeld

17. december 2008

MorCamilla

Vi har ingen dyr, andet end lidt edderkopper hist og her...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.