Hvor mange dyr har i med børn i hjemmet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.350 visninger
37 svar
0 synes godt om
16. december 2008

Diana...

Jeg selv har 2 dejlige katte og 1 dejlig hund men vil så godt have en kat mere?
Hmm hvor går grænsen? Jeg kan ikke få dyr nok hi hi.

Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2008

82Miraklet

Vi har 3 skønne misser.. sidste år havde vi også en hund, men den måtte desværre aflives pga sygdom. Vi skal dog ikke have en ny da vi har baby på vej og ikke så meget plads.... Så vi holder os til de 3 misser ind til vi flytter i noget større.

Knus Maria som bestemt heller ikke kan få dyr nok !!!!!! ELSKER DEM !!!

Anmeld

16. december 2008

mette moren

jeg har en lille hund og syntes det er nok men det er vel en smags sag og hvad man orker men pas på med katte og babyer... katte søger varme steder hend når de skal sove, så de kan finde på at ligge sig i barnevognen... har hørt om en kat som lå sig i hovedet af en baby i barnevognen og der med kvalte barnet.. man skal nok altid lige ha fluenet på

Anmeld

16. december 2008

Diana...

mette moren skriver:

jeg har en lille hund og syntes det er nok men det er vel en smags sag og hvad man orker men pas på med katte og babyer... katte søger varme steder hend når de skal sove, så de kan finde på at ligge sig i barnevognen... har hørt om en kat som lå sig i hovedet af en baby i barnevognen og der med kvalte barnet.. man skal nok altid lige ha fluenet på

Ja det har jeg os hørt flere gange den der (det forfærdeligt) Men vores katte er næsten altid ude og jeg er altid hjemme så jeg holder SKABT øje med dem når jeg kommer der til.

Anmeld

16. december 2008

mette moren

Diana/Claus skriver:

Ja det har jeg os hørt flere gange den der (det forfærdeligt) Men vores katte er næsten altid ude og jeg er altid hjemme så jeg holder SKABT øje med dem når jeg kommer der til.

ja det kan jeg godt forstå!! sådan noget må bare ikk ske men tror ikk det kan ske hvis bare man har flue næt på!!

Anmeld

16. december 2008

Diana...

mette moren skriver:

ja det kan jeg godt forstå!! sådan noget må bare ikk ske men tror ikk det kan ske hvis bare man har flue næt på!!

Nej det tror jeg helle ikke hvis man søger for at det sider rigtig fast, nej det må det bare ikke, jeg bliver helt dårlig ved tanken om det.

Anmeld

16. december 2008

Honningblomst

Ingen og det kommer der heller aldrig...jeg bryder mig på ingen måde om dyr og slet ikke inde i mit hus....
Grænsen går vel et sted mellem økonomi og de fysiske rammer??

Anmeld

16. december 2008

mette moren

Diana/Claus skriver:

Nej det tror jeg helle ikke hvis man søger for at det sider rigtig fast, nej det må det bare ikke, jeg bliver helt dårlig ved tanken om det.

he he jeg fik også helt gåsehud ved at tænke på det!! men ja det skal nok sede godt fast!

Anmeld

16. december 2008

Diana...

Maria82 skriver:

Vi har 3 skønne misser.. sidste år havde vi også en hund, men den måtte desværre aflives pga sygdom. Vi skal dog ikke have en ny da vi har baby på vej og ikke så meget plads.... Så vi holder os til de 3 misser ind til vi flytter i noget større.

Knus Maria som bestemt heller ikke kan få dyr nok !!!!!! ELSKER DEM !!!

Ja jeg ELSKER os dyr og kunne godt tænke mig en kæmpe flok HAHA men det kræver jo os plads så det må blive når jeg en gang får et kæmpe hus el gård

Anmeld

16. december 2008

1977

Profilbillede for 1977
Vi har 1 hund, masser af sølvfisk og en kæmpe røvfuld edderkopper. Det er nok for mig. Ville gerne skifte det hele ud med en hamster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.